Er is geen overeenkomend idee gevonden
Bovenliggend
  • Offline
    Ben ik helemaal met je eens hoor. Toen ik ze vanochtend aan de telefoon had, wezen ze me weliswaar ook meteen op die regeling, maar feitelijk vind ik het bijzonder dat ik a) een te duur medicijn kreeg en b) dat er niet op voorhand op die regeling werd gewezen. Er wordt tegenwoordig wel heel veel van de cliënt zelf verwacht. Dat vind ik niet terecht, want zowel bij de apotheek als bij de verzekering ben ik dus een klant en ik heb altijd geleerd dat de klant koning is.
Reactie
  • Offline
    Ben ik helemaal met je eens hoor. Toen ik ze vanochtend aan de telefoon had, wezen ze me weliswaar ook meteen op die regeling, maar feitelijk vind ik het bijzonder dat ik a) een te duur medicijn kreeg en b) dat er niet op voorhand op die regeling werd gewezen. Er wordt tegenwoordig wel heel veel van de cliënt zelf verwacht. Dat vind ik niet terecht, want zowel bij de apotheek als bij de verzekering ben ik dus een klant en ik heb altijd geleerd dat de klant koning is.
Onderliggend
Geen gegevens