Dank voor het delen van jouw idee. Zoals je ziet heb ik het verplaatst naar ideeën. Hier bespreken we ideeën van onze verzekerden om bijv. iets aan onze service te veranderen.
Na een gesprek met ons wil je graag een bevestiging. Vooral bij complexe vragen en vragen waarbij het over veel geld gaat. Zo weet je waar je aan toe bent. En als je geen bevestiging krijgt, dan twijfel je ook aan het antwoord. Je denkt zelf aan een e-mail om de bevestiging te versturen.
Top! ik heb je idee de status 'helder idee' gegeven. Ik neem hem mee de volgende keer dat ik klantwensen bespreek met mijn collega's. Daarna krijg je hier een reactie op je idee.
Zou het in aanvulling op dit goede idee misschien een optie zijn om zo'n verslag van een (serieus) telefoongesprek op te nemen in mijn zilveren kruis in de documenten? Dan is zoiets altijd nog terug te lezen door de betrokkene. Volgens mij hoeft dat geen grote aanpassing te zijn in de systemen.
In het verleden ook wel een zo'n gesprek gehad waarvan ik graag een afschrift had gehad, achteraf werd het ook raar gevonden door een directielid waar ik dat mee besproken had (los van het feit dat ik 4 verschillende redenen kreeg voor een afwijzing van een vergoeding)
Interessante aanvulling. Als ik goed gelezen heb, dan willen jullie vooral een bevestiging kunnen nalezen. En kunnen we daarna kijken op welke manieren dat zou kunnen.
Interessante aanvulling. Als ik goed gelezen heb, dan willen jullie vooral een bevestiging kunnen nalezen. En kunnen we daarna kijken op welke manieren dat zou kunnen.