Er is geen overeenkomend idee gevonden
Bovenliggend
  • Goedemiddag Anouk,

    Bedankt voor je idee over open staan voor de klant. Ik lees dat je graag zou willen kunnen antwoorden op mails die je van ons krijgt. Je vindt alle andere opties geen goede contactopties.

    Een mail sturen kan inderdaad niet meer. Dit heeft uiteraard een reden en legt mijn collega Frank in dit blog graag uit.

    In het blog vertelt Frank dat klanten veel tevredener zijn over bijvoorbeeld telefoon, WhatsApp en chat. We kunnen op deze kanalen klanten beter en sneller helpen.

    Ik ben benieuwd wat je precies mist aan het versturen van een mail? Wat maakt het voor jou fijner dan andere manieren van contact?

    Ik hoor het graag!

    Groet Michelle

Reactie
  • Goedemiddag Anouk,

    Bedankt voor je idee over open staan voor de klant. Ik lees dat je graag zou willen kunnen antwoorden op mails die je van ons krijgt. Je vindt alle andere opties geen goede contactopties.

    Een mail sturen kan inderdaad niet meer. Dit heeft uiteraard een reden en legt mijn collega Frank in dit blog graag uit.

    In het blog vertelt Frank dat klanten veel tevredener zijn over bijvoorbeeld telefoon, WhatsApp en chat. We kunnen op deze kanalen klanten beter en sneller helpen.

    Ik ben benieuwd wat je precies mist aan het versturen van een mail? Wat maakt het voor jou fijner dan andere manieren van contact?

    Ik hoor het graag!

    Groet Michelle

Onderliggend
Geen gegevens