Bedankt dat je hier je feedback over het keuzemenu aan de telefoon met ons deelt. Erg belangrijk voor ons om te weten hoe iets wordt ervaren. In jouw geval niet heel positief lees ik.
Om je feedback mee te nemen naar mijn collega’s ben ik benieuwd of je misschien iets meer kunt vertellen over wat voor jou het keuzemenu te traag maakt? Worden er bijvoorbeeld teveel vragen gesteld? Of wordt er te langzaam gesproken?
Ik hoor graag van je. Mijn collega’s gaan vervolgens bekijken of er meer klanten zijn die dit ervaren. En wat we hiermee kunnen doen.
Hoi Michelle, Bedankt voor je reactie! Eigenlijk is het allebei. De stem praat overdreven opgewekt, alsof hij het tegen een kind heeft, en tegelijkertijd heel langzaam. Ook wordt alles overdreven uitgebreid uitgelegd, zelfs simpele dingen. Uiteindelijk is het doel gewoon om een postcode, huisnummer, en geboortedatum in te spreken. Dat kan naar mijn idee ook gewoon direct worden gevraagd, zonder de lange introductie en uitleg.
Hoi Michelle, Bedankt voor je reactie! Eigenlijk is het allebei. De stem praat overdreven opgewekt, alsof hij het tegen een kind heeft, en tegelijkertijd heel langzaam. Ook wordt alles overdreven uitgebreid uitgelegd, zelfs simpele dingen. Uiteindelijk is het doel gewoon om een postcode, huisnummer, en geboortedatum in te spreken. Dat kan naar mijn idee ook gewoon direct worden gevraagd, zonder de lange introductie en uitleg.