Bedankt dat je hier je feedback over het keuzemenu aan de telefoon met ons deelt. Erg belangrijk voor ons om te weten hoe iets wordt ervaren. In jouw geval niet heel positief lees ik.
Om je feedback mee te nemen naar mijn collega’s ben ik benieuwd of je misschien iets meer kunt vertellen over wat voor jou het keuzemenu te traag maakt? Worden er bijvoorbeeld teveel vragen gesteld? Of wordt er te langzaam gesproken?
Ik hoor graag van je. Mijn collega’s gaan vervolgens bekijken of er meer klanten zijn die dit ervaren. En wat we hiermee kunnen doen.
Hoi Michelle, Bedankt voor je reactie! Eigenlijk is het allebei. De stem praat overdreven opgewekt, alsof hij het tegen een kind heeft, en tegelijkertijd heel langzaam. Ook wordt alles overdreven uitgebreid uitgelegd, zelfs simpele dingen. Uiteindelijk is het doel gewoon om een postcode, huisnummer, en geboortedatum in te spreken. Dat kan naar mijn idee ook gewoon direct worden gevraagd, zonder de lange introductie en uitleg.
Helder! Bedankt voor je snelle reactie:) Het is dus vooral teveel en uitgebreide informatie die niet nodig is om postcode, huisnummer en geboortedatum door te geven. Want vind je een keuzemenu an sich niet vervelend? Of zou je die gegevens liever op een andere manier doorgeven?
Een keuzemenu op zich is prima (en ook onvermijdelijk denk ik), maar alleen een stuk minder kinderachtig en traag. Ik denk dat dit keuzemenu prima in 30 seconden zou kunnen in plaats van meerdere minuten.
Een keuzemenu op zich is prima (en ook onvermijdelijk denk ik), maar alleen een stuk minder kinderachtig en traag. Ik denk dat dit keuzemenu prima in 30 seconden zou kunnen in plaats van meerdere minuten.