Er zijn rekeningen van zorgkosten voor jou ingediend. Welke informatie wil jij daarover zien?

Voormalig community-lid
Voormalig community-lid

Met mijn collega’s verbeter ik Mijn Zilveren Kruis steeds verder. En dat doen we graag samen met onze verzekerden. Ik ben benieuwd wat jij vindt van jouw zorgkostenoverzicht.

Als je zorg hebt gehad, dan stuurt je zorgaanbieder, zoals je huisarts, apotheek of het ziekenhuis, meestal rechtstreeks de rekening naar ons. Je kunt altijd zien welke rekeningen we voor jou hebben ontvangen in het zorgkostenoverzicht in Mijn Zilveren Kruis.

Wil je mij even helpen? Log in op mijn Zilveren Kruis en ga naar jouw zorgkostenoverzicht. Ik ben benieuwd hoe jij kijkt naar onderstaande vragen:

1. Welke informatie over een ingediende rekeningen voor zorg zou jij willen zien?

2. Waar kunnen we nog iets verbeteren in de informatie die je online ziet?

03-12-2020 - update van de moderator:
Afgelopen maanden gingen jullie met Cynthia in gesprek over het verbeteren van Mijn Zilveren Kruis. Hier kwamen een aantal mooie ideeën en wensen uit. In het afsluitende blogartikel ‘Dit zijn jullie 5 verbeterwensen voor Mijn Zilveren kruis’ blikken Rogier en Cynthia terug op de gesprekken over het verbeteren van Mijn Zilveren Kruis op Samen.

Heb jij een nieuw idee om Mijn Zilveren Kruis te verbeteren? Open dan een nieuw idee en ga erover in gesprek.

Bovenliggend
  • Voormalig community-lid
    Voormalig community-lid

    Beste Wat goed om te lezen dat jij ook hier ideeen bij hebt wat we zouden moeten tonen. Ik ga even bij mijn collega’s na of wij inderdaad ook de diagnosecode tonen, hier ben ik zelf nog niet zo bekend mee. We zouden zeker eens kunnen kijken naar wat het minimale is om te tonen aan onze klanten en wat sommige klanten nog willen zien die echt alle details nodig hebben. Ik denk dat je daar verschillende doelgroep in hebt. Informatievoorziening kan per klant zo verschillend zijn, maar door twee weergave kunnen we mogelijk wel aan die behoefte voldoen. 

Reageren
  • Voormalig community-lid
    Voormalig community-lid

    Beste Wat goed om te lezen dat jij ook hier ideeen bij hebt wat we zouden moeten tonen. Ik ga even bij mijn collega’s na of wij inderdaad ook de diagnosecode tonen, hier ben ik zelf nog niet zo bekend mee. We zouden zeker eens kunnen kijken naar wat het minimale is om te tonen aan onze klanten en wat sommige klanten nog willen zien die echt alle details nodig hebben. Ik denk dat je daar verschillende doelgroep in hebt. Informatievoorziening kan per klant zo verschillend zijn, maar door twee weergave kunnen we mogelijk wel aan die behoefte voldoen. 

Onderliggend
Geen gegevens