Een rekening ontvangen? Welke informatie verwacht jij als je inlogt in Mijn Zilveren Kruis?

Voormalig community-lid
Voormalig community-lid

Met mijn collega’s verbeter ik Mijn Zilveren Kruis steeds verder. En dat doen we graag samen met onze verzekerden. Ik ben benieuwd wat jij vindt van berichten die je digitaal van ons ontvangt.

Een rekening ontvangen? Maar waarvoor? En hoe kan ik die betalen? Veel van deze informatie vind je in Mijn Zilveren Kruis.

Help je mij verder op weg? Log dan in op Mijn Zilveren Kruis. Hoe kijk jij naar onderstaande vragen?

1. Stel, je krijgt van ons een rekening voor jouw premie of eigen risico, welke informatie verwacht jij dan als je inlogt?
2. Op welke plek in Mijn Zilveren Kruis verwacht je deze informatie?

03-12-2020 - update van de moderator:
Afgelopen maanden gingen jullie met Cynthia in gesprek over het verbeteren van Mijn Zilveren Kruis. Hier kwamen een aantal mooie ideeën en wensen uit. In het afsluitende blogartikel ‘Dit zijn jullie 5 verbeterwensen voor Mijn Zilveren kruis’ blikken Rogier en Cynthia terug op de gesprekken over het verbeteren van Mijn Zilveren Kruis op Samen.

Heb jij een nieuw idee om Mijn Zilveren Kruis te verbeteren? Open dan een nieuw idee en ga erover in gesprek.

Bovenliggend
  • hoi Voormalig community-lid ,

    bij een rekening voor eigen risico zoals gebruikelijk een melding dat er over een aantal dagen een bedrag gaat worden afgeschreven met daarbij de specificatie waarvoor de kosten zijn (eigen risico/eigen bijdrage/geen vergoeding).

    nota ook terug te vinden in het financieel overzicht.

    daarna wordt het lastiger, als ik dan de details van een nota wil zien, wordt ik door gelinkt naar het overzicht zorgkosten en moet alsnog de bijpassende nota terug zien te vinden.
    het zou fijn zijn als de link in het financieeel overzicht direct naar de betreffende nota zou gaan.

    dan kom ik in het financieel overzicht ook het plaatje tegen van betalingsregeling zorgkosten, handig, maar blijkbaar kan ik daar alleen mijn nota's zien en niet die van mijn vrouw waarvan ik wel de zorgkosten mag in zien, maar niet de financieën betreffende haar betalingsregelingen, wel haar premie mag inzien en betalen.
    in de betaalde nota's is haar betalingrekening ook niet terug te vinden, ondanks dat ik wel gemachtigd ben om voor **** alles te beheren

    groet mike

Reageren
  • hoi Voormalig community-lid ,

    bij een rekening voor eigen risico zoals gebruikelijk een melding dat er over een aantal dagen een bedrag gaat worden afgeschreven met daarbij de specificatie waarvoor de kosten zijn (eigen risico/eigen bijdrage/geen vergoeding).

    nota ook terug te vinden in het financieel overzicht.

    daarna wordt het lastiger, als ik dan de details van een nota wil zien, wordt ik door gelinkt naar het overzicht zorgkosten en moet alsnog de bijpassende nota terug zien te vinden.
    het zou fijn zijn als de link in het financieeel overzicht direct naar de betreffende nota zou gaan.

    dan kom ik in het financieel overzicht ook het plaatje tegen van betalingsregeling zorgkosten, handig, maar blijkbaar kan ik daar alleen mijn nota's zien en niet die van mijn vrouw waarvan ik wel de zorgkosten mag in zien, maar niet de financieën betreffende haar betalingsregelingen, wel haar premie mag inzien en betalen.
    in de betaalde nota's is haar betalingrekening ook niet terug te vinden, ondanks dat ik wel gemachtigd ben om voor **** alles te beheren

    groet mike

Onderliggend
Geen gegevens