Wat is je eerste indruk van ons? Wat kan beter?

Wat leuk dat je in 2021 kiest voor Zilveren Kruis!

We verwelkomen elk jaar duizenden nieuwe klanten. Daardoor hebben we misschien nog niet de kans gehad om ook met jou persoonlijk kennis te maken. Ik leer je namelijk graag beter kennen. Niet voor niets hebben wij deze community-website, waarop we rechtstreeks met elkaar kunnen praten.

Dus vertel eens: wat vond je van je eerste weken bij Zilveren Kruis? Voel je je een beetje welkom en goed geïnformeerd?

Bovenliggend
  • Offline

    Ik ben opnieuw geen klant geworden dit jaar bij Zilverenkruis. Ik kan jullie wel vertellen waarom.

    - Ik mis de aanvullende dekking voor 250 euro geneesmiddelen GVS (bij enkele verzekeraars wel te krijgen).

    - De achterstand van de PGB indicaties is ook een heel belangrijkpunt bij andere verzekeraars 2 weken en bij zilverenkruis 12 tot 14 

    Voor de rest denk ik dat ZK een prima verzekeraar kan zijn.

Reageren
  • Offline

    Ik ben opnieuw geen klant geworden dit jaar bij Zilverenkruis. Ik kan jullie wel vertellen waarom.

    - Ik mis de aanvullende dekking voor 250 euro geneesmiddelen GVS (bij enkele verzekeraars wel te krijgen).

    - De achterstand van de PGB indicaties is ook een heel belangrijkpunt bij andere verzekeraars 2 weken en bij zilverenkruis 12 tot 14 

    Voor de rest denk ik dat ZK een prima verzekeraar kan zijn.

Onderliggend
Geen gegevens