Wat leuk dat je in 2021 kiest voor Zilveren Kruis!
We verwelkomen elk jaar duizenden nieuwe klanten. Daardoor hebben we misschien nog niet de kans gehad om ook met jou persoonlijk kennis te maken. Ik leer je namelijk graag beter kennen. Niet voor niets hebben wij deze community-website, waarop we rechtstreeks met elkaar kunnen praten.
Dus vertel eens: wat vond je van je eerste weken bij Zilveren Kruis? Voel je je een beetje welkom en goed geïnformeerd?
Super! Ik heb contact gehad met een zorgcoach voor wachtlijstbemiddeling en ben direct goed en serieus geholpen. Super fijn. Ook vandaag kreeg ik een telefoontje om te vragen hoe dit contact geweest is. Dit laat zien dat jullie een serieus bedrijf zijn, dat openstaat voor verbetering.
DVR00 Wat fijn dat je zo'n goede eerste indruk hebt. Wij zijn natuurlijk wel super benieuwd of er nog iets is wat wij zouden kunnen verbeteren in het overstapproces? Miste je bijvoorbeeld bepaalde informatie die je niet van ons hebt ontvangen voordat je met ons belde?
DVR00 Wat fijn dat je zo'n goede eerste indruk hebt. Wij zijn natuurlijk wel super benieuwd of er nog iets is wat wij zouden kunnen verbeteren in het overstapproces? Miste je bijvoorbeeld bepaalde informatie die je niet van ons hebt ontvangen voordat je met ons belde?