In mijn Zilveren Kruis staat veel informatie over je verzekering. Hoe vind jij er je weg?

Voormalig community-lid
Voormalig community-lid

Met mijn collega’s verbeter ik Mijn Zilveren Kruis steeds verder. En dat doen we graag samen met onze verzekerden. Ik ben benieuwd hoe jij je weg vindt in Mijn Zilveren Kruis.

Mijn Zilveren Kruis is de plek waar je informatie vindt over jouw eigen verzekering. Ook kun je hier ook allerlei verzekeringszaken zelf regelen.

Wil jij mij helpen? Log dan in op Mijn Zilveren Kruis. Ik ben benieuwd naar jouw blik op onderstaande vragen:

  • Welke functies helpen jou om je weg te vinden op Mijn Zilveren Kruis?
  • Waar kunnen we het makkelijker maken om je informatie te vinden?

03-12-2020 - update van de moderator:
Afgelopen maanden gingen jullie met Cynthia in gesprek over het verbeteren van Mijn Zilveren Kruis. Hier kwamen een aantal mooie ideeën en wensen uit. In het afsluitende blogartikel ‘Dit zijn jullie 5 verbeterwensen voor Mijn Zilveren kruis’ blikken Rogier en Cynthia terug op de gesprekken over het verbeteren van Mijn Zilveren Kruis op Samen.

Heb jij een nieuw idee om Mijn Zilveren Kruis te verbeteren? Open dan een nieuw idee en ga erover in gesprek.

Bovenliggend
  • Offline

    Op zoek naar mijn polisblad 2021, dat volgens recent ontvangen email beschikbaar is via de website: http://www.zilverenkruis.nl, niets gevonden.

    De zoekterm polisblad levert de volgende instructie: 

    Waar kan ik mijn polisblad 2020 downloaden?

    U vindt uw polisblad onder "Documenten”. Uw polisblad 2020 staat vaak in het mapje 2019.

    Dat blijkt niet juist...

    Met telefonische  hulp van de vriendelijke afdeling Klantenservice, blijkt de juiste instructie als volgt.

    1. Ga naar http://www.zilverenkruis.nlgevolgd door inloggen middels DiGiD,
    2. Klik op het pijltjeachter je naam, rechtsboven,
    3. Klik op Mijn Zilveren Kruis,
    4. Klik in het veld “Documenten” op Bekijk en download uw verzekeringsdocumenten
    5. Download Polisblad 2021

    Suggestie: Misschien de instructie op de website iets verduidelijken?

    Suggestie op de vraag: hoe de rubriek Mijn Gegevens te noemen?

    Veel financiële instellingen hanteren de term: Zelf Regelen

  • Offline als antwoord op P3S:

    Goedemiddag Paul,

    Bedankt voor het doorgeven. Frustrerend dat je oude informatie te zien kreeg in jouw zoektocht naar het polisblad. Gelukkig heeft mijn collega jou telefonisch naar de juiste pagina begeleid. Ik zal aan de webredacteurs vragen of zij de informatie op de website willen aanpassen.

Reageren Onderliggend
Geen gegevens