In mijn Zilveren Kruis staat veel informatie over je verzekering. Hoe vind jij er je weg?

Voormalig community-lid
Voormalig community-lid

Met mijn collega’s verbeter ik Mijn Zilveren Kruis steeds verder. En dat doen we graag samen met onze verzekerden. Ik ben benieuwd hoe jij je weg vindt in Mijn Zilveren Kruis.

Mijn Zilveren Kruis is de plek waar je informatie vindt over jouw eigen verzekering. Ook kun je hier ook allerlei verzekeringszaken zelf regelen.

Wil jij mij helpen? Log dan in op Mijn Zilveren Kruis. Ik ben benieuwd naar jouw blik op onderstaande vragen:

  • Welke functies helpen jou om je weg te vinden op Mijn Zilveren Kruis?
  • Waar kunnen we het makkelijker maken om je informatie te vinden?

03-12-2020 - update van de moderator:
Afgelopen maanden gingen jullie met Cynthia in gesprek over het verbeteren van Mijn Zilveren Kruis. Hier kwamen een aantal mooie ideeën en wensen uit. In het afsluitende blogartikel ‘Dit zijn jullie 5 verbeterwensen voor Mijn Zilveren kruis’ blikken Rogier en Cynthia terug op de gesprekken over het verbeteren van Mijn Zilveren Kruis op Samen.

Heb jij een nieuw idee om Mijn Zilveren Kruis te verbeteren? Open dan een nieuw idee en ga erover in gesprek.

Bovenliggend
  • Voormalig community-lid
    Voormalig community-lid

    Beste  en  ik waardeer het echt onwijs dat jullie zo actief zijn in de topic's, dit is heel waardevol!

     Wat leuk om te lezen dat je de mail er even bijgezocht hebt! Heb je door het gebruik van tool van check uw pakket nog wijzigen gemaakt in je verzekering? 

     Goede vraag! Wij zijn hier inderdaad druk mee bezig, en vinden het ook heel belangrijk dat al onze verzekerden onze website kunnen raadplegen. We hebben in een april een nieuwe huisstijl gekregen waar in de ontwikkeling rekening gehouden is met de kleuren. Maar ook de hele website wordt opnieuw opgebouwd, waardoor we elementen en teksten direct konden aanpassen en zo toegankelijk mogelijk hebben kunnen maken. Op onze website zie je bovenin ook de mogelijkheid om de tekst te vergroten of voor te laten lezen. 

    We komen ook graag in contact met klanten die onze website met voorleessoftware doorlopen, zodat we van gebruikers kunnen horen hoe ze de website nu ervaren (sinds de nieuwe livegang).

Reageren
  • Voormalig community-lid
    Voormalig community-lid

    Beste  en  ik waardeer het echt onwijs dat jullie zo actief zijn in de topic's, dit is heel waardevol!

     Wat leuk om te lezen dat je de mail er even bijgezocht hebt! Heb je door het gebruik van tool van check uw pakket nog wijzigen gemaakt in je verzekering? 

     Goede vraag! Wij zijn hier inderdaad druk mee bezig, en vinden het ook heel belangrijk dat al onze verzekerden onze website kunnen raadplegen. We hebben in een april een nieuwe huisstijl gekregen waar in de ontwikkeling rekening gehouden is met de kleuren. Maar ook de hele website wordt opnieuw opgebouwd, waardoor we elementen en teksten direct konden aanpassen en zo toegankelijk mogelijk hebben kunnen maken. Op onze website zie je bovenin ook de mogelijkheid om de tekst te vergroten of voor te laten lezen. 

    We komen ook graag in contact met klanten die onze website met voorleessoftware doorlopen, zodat we van gebruikers kunnen horen hoe ze de website nu ervaren (sinds de nieuwe livegang).

Onderliggend
Geen gegevens