Samenvatting van je telefoongesprek

Community-lid Handewijs deelde het idee om een bevestiging te krijgen na een telefoongesprek met onze klantenservice. En dat je daarom kunt vragen als verzekerde. Handewijs vindt dat vooral belangrijk bij complexe vragen, of als het bijvoorbeeld om veel geld gaat.

We hebben deze wens besproken binnen Zilveren Kruis. We zien dat deze wens soms terugkomt. Maar we weten nog niet precies wanneer verzekerden een bevestiging krijgen prettig vinden. En wanneer dat niet per se nodig is. Daar komen we graag achter.

Daarom vragen we jouw hulp. Heb jij weleens een telefoongesprek met de klantenservice achteraf willen nalezen? En wat maakte dat je die bevestiging belangrijk vond?

Log in en reageer

Bovenliggend
  • Offline

    Als ik denk dat ik dingen achteraf terug zou willen lezen, stuur ik doorgaans óf een mail óf ik open er een topic over op de Community. Dan heb ik mijn antwoord schriftelijk, zodat ik daarvan bewijs heb en kunnen er geen misverstanden ontstaan. Als je achteraf een samenvatting zou kunnen krijgen van een telefoongesprek, zou ik waarschijnlijk ook wel vaker gaan bellen. Maar ik kan me tegelijk voorstellen dat het erg veel tijd kost, want het lijkt me ook wel overdreven om van elk 'onbenullig' telefoontje zo'n samenvatting te maken. Maar waar leg je de grens tussen 'belangrijk' en 'onbenullig'?

Reactie
  • Offline

    Als ik denk dat ik dingen achteraf terug zou willen lezen, stuur ik doorgaans óf een mail óf ik open er een topic over op de Community. Dan heb ik mijn antwoord schriftelijk, zodat ik daarvan bewijs heb en kunnen er geen misverstanden ontstaan. Als je achteraf een samenvatting zou kunnen krijgen van een telefoongesprek, zou ik waarschijnlijk ook wel vaker gaan bellen. Maar ik kan me tegelijk voorstellen dat het erg veel tijd kost, want het lijkt me ook wel overdreven om van elk 'onbenullig' telefoontje zo'n samenvatting te maken. Maar waar leg je de grens tussen 'belangrijk' en 'onbenullig'?

Onderliggend