Samenvatting van je telefoongesprek

Community-lid Handewijs deelde het idee om een bevestiging te krijgen na een telefoongesprek met onze klantenservice. En dat je daarom kunt vragen als verzekerde. Handewijs vindt dat vooral belangrijk bij complexe vragen, of als het bijvoorbeeld om veel geld gaat.

We hebben deze wens besproken binnen Zilveren Kruis. We zien dat deze wens soms terugkomt. Maar we weten nog niet precies wanneer verzekerden een bevestiging krijgen prettig vinden. En wanneer dat niet per se nodig is. Daar komen we graag achter.

Daarom vragen we jouw hulp. Heb jij weleens een telefoongesprek met de klantenservice achteraf willen nalezen? En wat maakte dat je die bevestiging belangrijk vond?

Log in en reageer

Bovenliggend
  • Offline

    Toch, het is erg simpel. Voorbeeld uit de praktijk: Vorig jaar heb ik mijn energiecontract gewijzigd/verlengd. Daarbij vroeg ik of ik de de chattekst gemaild kon krijgen als bewijs. Geen enkel probleem. Binnen no-time in mijn mailbox ontvangen als 'platte tekst. Nu het hier gaat om tekst uit een telefoongesprek lijkt me dat met de huidige slimme software óók mogelijk. Want hoe vaak lees/hoor je 'dat het gesprek wordt opgenomen voor evaluatie-doeleinden'. Vaak toch!? We worden bestookt met zogenaamde slimme chatbots. Ik kan me niet voorstellen dat 't niet zo zou zijn dat automatisch je gesprek als mp3-bestand of als plat tekstbestand gemaild kan worden. Denk dat ZK wel slimme mensen op ICT in dienst heeft.....:-) 

Reactie
  • Offline

    Toch, het is erg simpel. Voorbeeld uit de praktijk: Vorig jaar heb ik mijn energiecontract gewijzigd/verlengd. Daarbij vroeg ik of ik de de chattekst gemaild kon krijgen als bewijs. Geen enkel probleem. Binnen no-time in mijn mailbox ontvangen als 'platte tekst. Nu het hier gaat om tekst uit een telefoongesprek lijkt me dat met de huidige slimme software óók mogelijk. Want hoe vaak lees/hoor je 'dat het gesprek wordt opgenomen voor evaluatie-doeleinden'. Vaak toch!? We worden bestookt met zogenaamde slimme chatbots. Ik kan me niet voorstellen dat 't niet zo zou zijn dat automatisch je gesprek als mp3-bestand of als plat tekstbestand gemaild kan worden. Denk dat ZK wel slimme mensen op ICT in dienst heeft.....:-) 

Onderliggend