Samenvatting van je telefoongesprek

Community-lid Handewijs deelde het idee om een bevestiging te krijgen na een telefoongesprek met onze klantenservice. En dat je daarom kunt vragen als verzekerde. Handewijs vindt dat vooral belangrijk bij complexe vragen, of als het bijvoorbeeld om veel geld gaat.

We hebben deze wens besproken binnen Zilveren Kruis. We zien dat deze wens soms terugkomt. Maar we weten nog niet precies wanneer verzekerden een bevestiging krijgen prettig vinden. En wanneer dat niet per se nodig is. Daar komen we graag achter.

Daarom vragen we jouw hulp. Heb jij weleens een telefoongesprek met de klantenservice achteraf willen nalezen? En wat maakte dat je die bevestiging belangrijk vond?

Log in en reageer

Bovenliggend
  • Offline

    Soms wil je een onderwerp die je via een telefoongesprek bevestigd zien, zoals hss al schrijft omdat er financiële zaken worden besproken/bevestigd.  Een samenvatting van het telefoongesprek lijkt me dan niet moeilijk. Mijn eigen mobiel maakt via een appje (ACR) perfecte opnamen van elk gesprek dat ik voer. Zo'n gesprek kun je makkelijk mailen naar via de WhatsApp van de beller, of andere Chat-app zoals Telegram, Signal. Dat kan toch geautomatiseerd worden lijkt me.

Reactie
  • Offline

    Soms wil je een onderwerp die je via een telefoongesprek bevestigd zien, zoals hss al schrijft omdat er financiële zaken worden besproken/bevestigd.  Een samenvatting van het telefoongesprek lijkt me dan niet moeilijk. Mijn eigen mobiel maakt via een appje (ACR) perfecte opnamen van elk gesprek dat ik voer. Zo'n gesprek kun je makkelijk mailen naar via de WhatsApp van de beller, of andere Chat-app zoals Telegram, Signal. Dat kan toch geautomatiseerd worden lijkt me.

Onderliggend