Polis tussentijds wijzigen

Is het mogelijk om tussentijds polis te wijzigen van 3 naar 4 sterren?

Zo ja, zijn er dan nog beperkingen ivm toekomstige vergoedingen bijv. meer gebruik fysiotherapie?

Bovenliggend
  • Offline
    Ik kreeg bevestiging in dec,,'18' dat ok AV2 verzekerd bent en collectief verzekerd
    nogmaals op 3 Jan '19
    Premies werd ook automatisch afgeschreven. Op 8 Jan bericht dat ik AV 1 heb omdat ik een premieschterstand zou hebben
    Bank afschriften opgestuurd dat dit niet hetgeval is.
    Wat wel zo is dat om een oude schuld langzaam aan t aflossen sinds 2015 geen achterstand hierin.
    Deze gegevens was bekend en dan 2x toezeggen en dan weer niet .dst is heel vervelend eant de sflossing is geen premieavhleerachterstand terstand want als ik bv de Admin zou bellen weten ze niets
    De aflossing het is uitbesteed.zo lijkt het pesten
  • Offline als antwoord op juliet8:

    Hi , het is vervelend als je nu niet weet waar je aan toe bent. Natuurlijk kijken we wat er bij jou aan de hand is. Omdat de community niet handig is  vragen over geld en om persoonlijke details te plaatsen als relatienummer, postcode en geboortedatum kun je het beste even bellen met ons via 088 462 1100. 

    Mijn collega's van de financiële afdeling staan klaar om je vragen te beantwoorden en helderheid te geven over je betalingen en je polis. Als je hier een minder plezierige ervaring had vind ik dat oprecht vervelend. Waar het misverstand ligt kan ik niet zeggen want ik ken je situatie niet. 

    Geef het gerust aan als je belt dat het voor jou niet duidelijk is. We doen echt ons best het voor je op een rijtje te krijgen binnen onze mogelijkheden.

    Neem je contact op met ons?

Reageren
  • Offline als antwoord op juliet8:

    Hi , het is vervelend als je nu niet weet waar je aan toe bent. Natuurlijk kijken we wat er bij jou aan de hand is. Omdat de community niet handig is  vragen over geld en om persoonlijke details te plaatsen als relatienummer, postcode en geboortedatum kun je het beste even bellen met ons via 088 462 1100. 

    Mijn collega's van de financiële afdeling staan klaar om je vragen te beantwoorden en helderheid te geven over je betalingen en je polis. Als je hier een minder plezierige ervaring had vind ik dat oprecht vervelend. Waar het misverstand ligt kan ik niet zeggen want ik ken je situatie niet. 

    Geef het gerust aan als je belt dat het voor jou niet duidelijk is. We doen echt ons best het voor je op een rijtje te krijgen binnen onze mogelijkheden.

    Neem je contact op met ons?

Onderliggend
Geen gegevens