Bereikbaarheid

Op vrijdag jl. bel ik met een zorgcoach van ZK. Een mail sturen met alle gevens (bijlagen) is beter, wordt mij geadviseerd. Ik probeer ik te mailen: dat kan alleen op aangegeven tijden, handig lijkt me. Het zou moeten kunnen op zaterdag, maar via de pc tref ik geen mailadres...

Via mobiel kan ik een email starten, maar dat is met een automatische antwoordservice. Ik vraag om een mailadres, maar die vraag wordt niet beantwoord, bijlagen meesturen is al helemaal geen mogelijkheid. Waarop wacht ik nu?

Bovenliggend
  • Ik heb een internetpagina gevonden met alle diensten van de zorgcoach. (  https://www.zilverenkruis.nl/Consumenten/zorg-regelen/Paginas/zorgcoach.aspx ) Als je op een van deze diensten klikt, kun je via het contactformulier ( https://www.zilverenkruis.nl/Consumenten/zorg-regelen/Paginas/contactformulier-zorgbemiddeling.aspx) contact opnemen. Echter ...... zonder bijlagen-mogelijkheid. Heel onhandig dus. 

Reageren
  • Ik heb een internetpagina gevonden met alle diensten van de zorgcoach. (  https://www.zilverenkruis.nl/Consumenten/zorg-regelen/Paginas/zorgcoach.aspx ) Als je op een van deze diensten klikt, kun je via het contactformulier ( https://www.zilverenkruis.nl/Consumenten/zorg-regelen/Paginas/contactformulier-zorgbemiddeling.aspx) contact opnemen. Echter ...... zonder bijlagen-mogelijkheid. Heel onhandig dus. 

Onderliggend
Geen gegevens