Bereikbaarheid

Op vrijdag jl. bel ik met een zorgcoach van ZK. Een mail sturen met alle gevens (bijlagen) is beter, wordt mij geadviseerd. Ik probeer ik te mailen: dat kan alleen op aangegeven tijden, handig lijkt me. Het zou moeten kunnen op zaterdag, maar via de pc tref ik geen mailadres...

Via mobiel kan ik een email starten, maar dat is met een automatische antwoordservice. Ik vraag om een mailadres, maar die vraag wordt niet beantwoord, bijlagen meesturen is al helemaal geen mogelijkheid. Waarop wacht ik nu?

Bovenliggend
  • Beste  ,

    ik ben niet van Zilveren Kruis. Ik ben het helemaal met je eens. De situatie zonder e-mail is heel nadelig voor de klant. Hier is vaker over geklaagd ( zie het andere topic https://forum.zilverenkruis.nl/t5/Zilveren-Kruis-Online/Ik-mag-niet-mailen-in-het-weekend/m-p/28727 ). In dat andere topic werd toen een e-mailadres vrijgegeven, nl. basisverzekering@zilverenkruis.nl. Zie de bijlage.

    Mag ik je het persoonlijke advies geven om in 2021 een zorgverzekeraar te kiezen die wèl over een e-mailadres beschikt?

Reageren
  • Beste  ,

    ik ben niet van Zilveren Kruis. Ik ben het helemaal met je eens. De situatie zonder e-mail is heel nadelig voor de klant. Hier is vaker over geklaagd ( zie het andere topic https://forum.zilverenkruis.nl/t5/Zilveren-Kruis-Online/Ik-mag-niet-mailen-in-het-weekend/m-p/28727 ). In dat andere topic werd toen een e-mailadres vrijgegeven, nl. basisverzekering@zilverenkruis.nl. Zie de bijlage.

    Mag ik je het persoonlijke advies geven om in 2021 een zorgverzekeraar te kiezen die wèl over een e-mailadres beschikt?

Onderliggend
Geen gegevens