Chatten met een medewerker online? Het lukt me allemaal niet

Goedemorgen,

Ik ben nieuw in deze community dus mijn excuses als het er allemaal beetje chaotisch uit ziet.

Ik studeer momenteel in de Verenigde Staten en moest een paar weken terug naar het ziekenhuis ivm corona symptomen. Ik heb voldoende contact gehad met Zilveren Kruis via Whatsapp om deze kosten te declareren, maar heb (na een week lang contact) te horen gekregen dat de Buitenlandse Center alleen telefonisch te bereiken is. Ik kan vanwege de internationale telefoonkosten helaas niet bellen, maar werd verteld dat ik wel kon chatten via de website. 

Ik kan deze Chat met ons knop nergens vinden en ik heb me suf gezocht. Dus nogmaals gevraagd via Whatsapp en ik ontving een link waar ik het mee zou moeten doen, maar deze brengt me alleen maar naar de homepagina waar het niet blijkt te zitten. 

Mijn vraag is dus waar/of ik online met een medewerker kan chatten, aangezien bellen en whatsappen dus niet gaat. Alvast bedankt! 

Bovenliggend
  • Offline

    Hallo  ,

    Wat vervelend dat je naar het ziekenhuis moest in het buitenland. Ik hoop dat het nu weer goed met je gaat. 

    Ik ben zelf niet van ZK. Als ik naar de contact opties kijk kom ik inderdaad geen chatoptie tegen. Als ik bij ziezo kijk dan kom ik wel een chatoptie tegen. Deze opent ook gewoon. 

    Ik weet niet op wat voor soort device (Laptop / tablet / telefoon) je de chat probeert te openen? Het zou kunnen zijn dat dit op je telefoon of tablet niet goed gaat. Dit kan verschillende oorzaken hebben.

    Ik hoop dat je er snel uitkomt met ZK.

Reageren
  • Offline

    Hallo  ,

    Wat vervelend dat je naar het ziekenhuis moest in het buitenland. Ik hoop dat het nu weer goed met je gaat. 

    Ik ben zelf niet van ZK. Als ik naar de contact opties kijk kom ik inderdaad geen chatoptie tegen. Als ik bij ziezo kijk dan kom ik wel een chatoptie tegen. Deze opent ook gewoon. 

    Ik weet niet op wat voor soort device (Laptop / tablet / telefoon) je de chat probeert te openen? Het zou kunnen zijn dat dit op je telefoon of tablet niet goed gaat. Dit kan verschillende oorzaken hebben.

    Ik hoop dat je er snel uitkomt met ZK.

Onderliggend
Geen gegevens