Communicatie voor partner

Goedemorgen,

Mijn partner is vrachtwagenchauffeur, heeft geen Facebook, Instagram en Twitter (jazeker ze bestaan nog!) Ik wilde communiceren en een aantal dingen voor hem navragen aangezien hij niet zomaar even kan bellen, appen, etc. Nu stuit ik tegen de chat van mijn Facebook al tegen een probleem: ik kan niet namens mijn partner een aantal dingen navragen. Alleen met hem kunnen de medewerkers communiceren. Begrijpelijk maar MOEILIJK! We hebben dit ook meegemaakt met de huisarts en apotheek. Nu ben ik 'aangesteld' (klinkt heel officieel) als contactpersoon. Ze mogen met mij alles bespreken over hem, ik mag recepten doorbellen, ophalen, vragen over zijn medicatie etc etc etc. Er staat gewoon een notitie in hun systeem. Kunnen jullie dit aub ook invoeren??? Mailen kan ook al niet meer, anders had hij wel een berichtje via de mail gestuurd.

Deze kanalen zijn leuk, grappig, efficient maar niet voor iedereen dus...

HELP!?

Bovenliggend
  • Offline

    Ik baal er van dat ZK wel via e-mail met mij kan corresponderen, maar ik niet meer met ZK. Met mijn 79 jaar en een in 14 jaar uitgekleed pensioentje (-25% intussen) moet ik op de kleintjes letten en heb een Bel-Budget abonnement bij KPN met een landlijn telefoon en een prepaid GSM van 14 jaar. Geld voor What's App. heb ik niet wegens een nieuwe telefoon, dat staat mijn pensioen niet (meer) toe, want dat is geen kleine uitgave. Vakantie is er al helemaal niet meer bij! ZK: stel weer e-mail heen en weer contact in,of een antwoordnummer of een 0800-nummer voor meldingen van stomme fouten in jullie systeem. Want zo als nu werkt het niet! Het is voor mij een reden om een klantvriendelijker zorgverzekeraar voor mij en mijn vrouw te kiezen na 29 jaar bij ZK! Veranderen van verzekeraar deed ik vorig jaar al bij mijn verzekeraar waar ik 51 jaar verzekerd was. Nu ben ik bij Univé verzekerd voor maar 70 % van de kosten bij de vorige verzekeraar voor nagenoeg hetzelfde pakket. Één van de redenen om bij de verzekeraar weg te gaan was de slechte communicatie!

    herman_f

Reageren
  • Offline

    Ik baal er van dat ZK wel via e-mail met mij kan corresponderen, maar ik niet meer met ZK. Met mijn 79 jaar en een in 14 jaar uitgekleed pensioentje (-25% intussen) moet ik op de kleintjes letten en heb een Bel-Budget abonnement bij KPN met een landlijn telefoon en een prepaid GSM van 14 jaar. Geld voor What's App. heb ik niet wegens een nieuwe telefoon, dat staat mijn pensioen niet (meer) toe, want dat is geen kleine uitgave. Vakantie is er al helemaal niet meer bij! ZK: stel weer e-mail heen en weer contact in,of een antwoordnummer of een 0800-nummer voor meldingen van stomme fouten in jullie systeem. Want zo als nu werkt het niet! Het is voor mij een reden om een klantvriendelijker zorgverzekeraar voor mij en mijn vrouw te kiezen na 29 jaar bij ZK! Veranderen van verzekeraar deed ik vorig jaar al bij mijn verzekeraar waar ik 51 jaar verzekerd was. Nu ben ik bij Univé verzekerd voor maar 70 % van de kosten bij de vorige verzekeraar voor nagenoeg hetzelfde pakket. Één van de redenen om bij de verzekeraar weg te gaan was de slechte communicatie!

    herman_f

Onderliggend
Geen gegevens