telefonisch kontakt met medewerker administratie

Voormalig community-lid

Wat is het idee?

Uren bezig geweest om een ingediende declaratie terug te ontvangen.

Geen mogelijkheid om medewerker administratie te spreken

Geen mail ontvangen waarom declaratie niet vergoed werd

Na elk telefoontje hierover een ander verhaaltje

Echt waardeloos om iemand zo te behandelen

Dit idee is gesloten
meer dan 1 jaar geleden
Bovenliggend
  • Hoi Jaap,

    Wat vervelend dat je een slechte ervaring hebt rondom je declaratie. Is dat inmiddels wel opgelost?

    Hier op Samen bespreken we verbeterwensen. Daarmee bedoelen we dat er niet iets verkeerd gaat, maar de klant het liever anders ziet. Bijvoorbeeld als je een andere vergoeding zou willen of een andere functie op onze website.

    Ik ben bij jouw bericht even op zoek naar wat je wilt dat er gebeurt. Wil je dat er gekeken wordt naar jouw individuele situatie rondom de declaratie? Dan verwijs ik je naar onze klachtenafdeling. Zij kunnen bijvoorbeeld ook meekijken naar jouw gegevens. En wat er precies gebeurd is met de declaratie.

    Of wil je dat we meer in het algemeen iets anders doen? Dan gaan we hier in gesprek om die wens helder te krijgen. In dat geval ben ik benieuwd waar je precies tegenaan liep. Wat zou je verwachten van telefonisch contact met een medewerker van de administratie? En hoe is dat anders dan het nu verliep?

Reactie
  • Hoi Jaap,

    Wat vervelend dat je een slechte ervaring hebt rondom je declaratie. Is dat inmiddels wel opgelost?

    Hier op Samen bespreken we verbeterwensen. Daarmee bedoelen we dat er niet iets verkeerd gaat, maar de klant het liever anders ziet. Bijvoorbeeld als je een andere vergoeding zou willen of een andere functie op onze website.

    Ik ben bij jouw bericht even op zoek naar wat je wilt dat er gebeurt. Wil je dat er gekeken wordt naar jouw individuele situatie rondom de declaratie? Dan verwijs ik je naar onze klachtenafdeling. Zij kunnen bijvoorbeeld ook meekijken naar jouw gegevens. En wat er precies gebeurd is met de declaratie.

    Of wil je dat we meer in het algemeen iets anders doen? Dan gaan we hier in gesprek om die wens helder te krijgen. In dat geval ben ik benieuwd waar je precies tegenaan liep. Wat zou je verwachten van telefonisch contact met een medewerker van de administratie? En hoe is dat anders dan het nu verliep?

Onderliggend
Geen gegevens