Wat vervelend dat je een slechte ervaring hebt rondom je declaratie. Is dat inmiddels wel opgelost?
Hier op Samen bespreken we verbeterwensen. Daarmee bedoelen we dat er niet iets verkeerd gaat, maar de klant het liever anders ziet. Bijvoorbeeld als je een andere vergoeding zou willen of een andere functie op onze website.
Ik ben bij jouw bericht even op zoek naar wat je wilt dat er gebeurt. Wil je dat er gekeken wordt naar jouw individuele situatie rondom de declaratie? Dan verwijs ik je naar onze klachtenafdeling. Zij kunnen bijvoorbeeld ook meekijken naar jouw gegevens. En wat er precies gebeurd is met de declaratie.
Of wil je dat we meer in het algemeen iets anders doen? Dan gaan we hier in gesprek om die wens helder te krijgen. In dat geval ben ik benieuwd waar je precies tegenaan liep. Wat zou je verwachten van telefonisch contact met een medewerker van de administratie? En hoe is dat anders dan het nu verliep?
Wat vervelend dat je een slechte ervaring hebt rondom je declaratie. Is dat inmiddels wel opgelost?
Hier op Samen bespreken we verbeterwensen. Daarmee bedoelen we dat er niet iets verkeerd gaat, maar de klant het liever anders ziet. Bijvoorbeeld als je een andere vergoeding zou willen of een andere functie op onze website.
Ik ben bij jouw bericht even op zoek naar wat je wilt dat er gebeurt. Wil je dat er gekeken wordt naar jouw individuele situatie rondom de declaratie? Dan verwijs ik je naar onze klachtenafdeling. Zij kunnen bijvoorbeeld ook meekijken naar jouw gegevens. En wat er precies gebeurd is met de declaratie.
Of wil je dat we meer in het algemeen iets anders doen? Dan gaan we hier in gesprek om die wens helder te krijgen. In dat geval ben ik benieuwd waar je precies tegenaan liep. Wat zou je verwachten van telefonisch contact met een medewerker van de administratie? En hoe is dat anders dan het nu verliep?