Loyale klanten gunnen.

Wat is het idee?

Ik ben al sinds 2018 bij Zilveren kruis.

4 jaar al loyale klant. Ik zou ook niet overstappen naar een andere Zorgaanbieder.

Ik heb nooit overweegt om over te stappen.

Ik heb in 4 jaar tijd geen grote operaties en/of uberhaubt bijzonderheden gehad.

Wel heb ik neusklachten, en vraag ik een keer een acceptatie vanuit Zilveren Kruis voor een operatie. En deze word gewoon keihard geweigerd.

Ik zou willen dat jullie loyale klanten beter zou kunnen behandelen. Inplaats van nieuwe klanten naar binnen te trekken.

Dit idee is gesloten

Dit idee is gesloten. Voor vragen over je eigen verzekering kunnen mijn collega’s van onze klantenservice je verder helpen. Kijk op zk.nl/contact.

meer dan 1 jaar geleden
  • Hoi Ec1994!,

    Wat goed om te horen dat je al 4 jaar verzekerd bent bij Zilveren Kruis. Ik begrijp dat je een aanvraag voor een vergoeding hebt gedaan. En dat deze is afgewezen. Je vindt dat wij meer kunnen doen voor loyale klanten. Kan je misschien toelichten wat je precies verwacht? Verwacht je bijvoorbeeld meer flexibiliteit bij vergoedingen? Of juist andere extraatjes als loyale klant?

    Ik wil je wel meegeven dat we op Samen wensen bespreken voor verbeteringen in de toekomst. Wanneer jouw wens voldoende duidelijk is, bespreek ik het met mijn collega’s. We kijken dan of in de toekomst voorwaarden aangepast kunnen worden. Als ik je bericht lees, dan vraag ik me even af of dat jouw bedoeling is. Of dat je voor nu, voor jouw eigen situatie een oplossing zoekt. Daar kan ik je namelijk niet mee helpen.

    Ik hoor het graag, zodat ik je wens kan bespreken met mijn collega’s!