Veel Nederlanders hebben nu al plannen voor komend jaar. Harm Edens ontmoette enkelen van hen, waaronder een zwanger stel, een reislustige golfsurfer en een compleet gezin dat traint voor de marathon. Ook bij Zilveren Kruis zitten we niet stil. Vijf van onze collega’s, Erik, Maaike, Jessica, Laurens en Frank, stellen zich voor en delen hun plannen voor 2017. Zij zijn benieuwd naar jouw ideeën zodat ze jouw zorg en zorgverzekering steeds beter kunnen maken.

Wat moet ik afspreken met jouw huisarts?
Als je Erik Koekoek, beleidsmedewerker, vraagt waar hij trots op is, dan hoeft hij daar niet lang over na te denken: Ik ben blij dat ik de samenwerking met huisartsen heb kunnen verbeteren, dat er weer rust is. Voor 2017 is hij vooral benieuwd wat jij belangrijk vindt bij de huisarts, bijvoorbeeld qua services en bereikbaarheid. Lees zijn hele verhaal in deze blog en praat mee over ons huisartsenbeleid.

Ik word kriegelig als mensen zeggen: We doen dit al tien jaar zo
Maaike Polders, analist wet- en regelgeving, kijkt ook terug op een succesvol jaar, want mede dankzij haar worden sommige meerjarige vergoedingen omgezet naar gewone, jaarlijkse vergoedingen, zoals de vergoeding voor sportmedische onderzoeken. Ik wil komend jaar onze polissen simpeler maken, zodat iedereen ze snapt. Lees haar verhaal in haar blog en praat mee over onze polisvoorwaarden op de community!

Ik wil dat klanten beter weten wat wij voor hen kunnen betekenen
Voor Jessica Zuydgeest, merkadviseur, is het moeilijk kiezen wat haar het meest trots maakt. De Vakantiedokter-app? Leefstijlwebsite Actify? Of toch de Slimme Vragenlijst voor doktersbezoek? Waar Jessica in ieder geval niet over twijfelt, is dat zij in 2017 handige oplossingen waar klanten wat aan hebben onder de aandacht blijft brengen. Ze is benieuwd welke service van Zilveren Kruis jij aan anderen zou aanraden? Lees haar verhaal in haar blog en praat mee over welke service voor jou belangrijk is.

In 2017 kun je ons beter bereiken
Ook Frank Johnsen, capaciteitsmanager, vertelt trots wat hij voor elkaar heeft gebokst: We hebben onze communicatie verbeterd. Hierdoor voorkomen we dat klanten ons onnodig hoeven te bellen en zorgen we dat onze bereikbaarheid verbetert. Daar blijf ik me voor inzetten! Hij is vooral benieuwd hoe jij contact met ons opneemt? Lees zijn verhaal in zijn blog en praat mee over hoe je contact met ons wilt hebben.

Anonymous
Bovenliggend
  • He Arti, 

    35 jaar een chronische aandoening, dan snap ik dat je het eigen risico altijd helemaal betaalt en dat als onrechtvaardig ervaart. Wat ik niet zo goed snap, is je cynische toon Je schrijft dat je door het eigen risico meer betaalt en dat je daarvoor ook meer wil krijgen. En even heel eerlijk: dat krijg je ook als je regelmatig zorg nodig hebt. Check maar eens in Mijn Zilveren Kruis hoeveel je per jaar aan zorg gebruikt en hoeveel je per jaar aan premie en eigen risico betaalt.

    Dat betekent natuurlijk niet dat het fijn is om zo'n aandoening te hebben. En al helemaal niet dat je erom gevraagd hebt. De vraag of het eerlijk is om chronisch zieken eigen risico te laten betalen wordt in dit topic besproken. Misschien ook interessant voor jou?

Reactie
  • He Arti, 

    35 jaar een chronische aandoening, dan snap ik dat je het eigen risico altijd helemaal betaalt en dat als onrechtvaardig ervaart. Wat ik niet zo goed snap, is je cynische toon Je schrijft dat je door het eigen risico meer betaalt en dat je daarvoor ook meer wil krijgen. En even heel eerlijk: dat krijg je ook als je regelmatig zorg nodig hebt. Check maar eens in Mijn Zilveren Kruis hoeveel je per jaar aan zorg gebruikt en hoeveel je per jaar aan premie en eigen risico betaalt.

    Dat betekent natuurlijk niet dat het fijn is om zo'n aandoening te hebben. En al helemaal niet dat je erom gevraagd hebt. De vraag of het eerlijk is om chronisch zieken eigen risico te laten betalen wordt in dit topic besproken. Misschien ook interessant voor jou?

Onderliggend
Geen gegevens