Hulpmiddelen eenvoudiger beschikbaar maken: Statusgeschiedenis

Hieronder vindt u de geschiedenis van de wijzigen aan de status van dit idee. Terug naar het idee.

  • Zilveren Kruis heeft gereageerd op jouw idee

    Hoi Klaas, 

     

    Ik heb jouw idee besproken met mijn collega’s. Je wilt dat je als verzekerde niet lang moet bellen om een katheter te regelen.  

     

    Lang bellen om een katheter te regelen is niet gebruikelijk.  

    We hebben gekeken of meer verzekerden dit bij ons aangeven. Dat is niet het geval. Het lijkt er daarom op dat er in jouw situatie eenmalig iets niet goed is verlopen.  

     

    We zien daarom geen reden om ons beleid op dit punt aan te passen.  

    Op deze pagina vind je meer informatie over waar je een katheter kunt bestellen.  

     

    Jouw ervaring blijft natuurlijk vervelend. Toch is er nu geen reden om iets structureel te veranderen.  

     

    Heb je nog vragen? Dan hoor ik het graag. 

    Hartelijke groet, 

    Sophie

  • Jouw idee is helder

    Je wens is  ‘helder’. Je wilt dat je als verzekerde niet lang moet bellen om een katheter te regelen. We bespreken jouw wens met collega’s. Daarbij kijken we ook of meer verzekerden dezelfde wens deelden. Daarna krijg je hier een reactie op je wens.

  • In gesprek over je idee

    Er is geen opmerking aan deze statusupdate toegevoegd.