Privacy tijdens wachten aan de telefoon: Statusgeschiedenis

Hieronder vindt u de geschiedenis van de wijzigen aan de status van dit idee. Terug naar het idee.

  • Zilveren Kruis heeft gereageerd op jouw idee

    Hoi Fini,   
     
    Je wil niet dat gesprekken tijdens de wachtstand worden opgenomen om je privacy te beschermen. Ik geef je graag het laatste nieuws over dit onderwerp.   

    We pauzeren de opname als de klant in de wacht staat.  
    We waren de technische mogelijkheden al aan het onderzoeken om een gesprek tijdens de wachttijd niet op te nemen. Omdat de oplossing langer duurt dan verwacht, hebben we nu besloten de gehele opname te pauzeren als de klant in de wacht staat.  

    Wij namen gesprekken ook tijdens de wachtstand op om de kwaliteit te verbeteren. 
    Als een klant in de wacht werd gezet, liep de opname door zodat we de handelingen van de medewerker konden volgen. We zien dan namelijk hoe een medewerker de informatie voor de klant zoekt en halen hier leerpunten voor onze medewerkers uit. Helaas kon dit technisch niet zonder ook de kant van de klant op te nemen.    

    We willen zorgen bij onze klanten uiteraard voorkomen.  
    Omdat de oplossing langer duurt dan verwacht, hebben we besloten de opname tijdens de wachtstand te pauzeren.  

    Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust. 

      

    Hartelijke groet,  
    Carola 

     

  • Jouw idee is helder

    Je wil dat gesprekken tijdens de wachtstand niet worden opgenomen om je privacy te beschermen. 

  • In gesprek over je idee

    Er is geen opmerking aan deze statusupdate toegevoegd.