Hoi SeHeeres,
Ik heb jouw wens besproken met mijn collega’s. Je wil graag de mogelijkheid om niet je gegevens in te hoeven spreken in het keuzemenu.
Jouw wens wordt herkend door mijn collega’s
We horen dat sommige klanten ons keuzemenu niet prettig vinden. Sommigen vinden de snelheid waarmee je door het menu heenloopt frustrerend. Bij anderen levert inspreken problemen op, omdat niet alles goed wordt herkend door het systeem. Bijvoorbeeld omdat iemand stottert. Maar ook een accent wordt niet altijd goed herkend.
We onderzoeken hoe we dit kunnen oplossen
We stellen onszelf de vraag: hoe kom je als klant zo snel mogelijk bij de medewerker die jou kan helpen? Nu doen we dat door een aantal vragen te stellen, waarbij je als klant je gegevens inspreekt. Maar hoe lossen we dit probleem op voor mensen waarbij inspreken niet prettig is of zelfs simpelweg niet mogelijk is?
We zoeken nog naar de juiste manier. Je gaf al aan dat je liever hebt dat je minder vaak hoeft te proberen om in te spreken. Ik ben benieuwd of jij zelf nog meer suggesties hebt. Of voorbeelden (van andere bedrijven bijvoorbeeld) waarvan je zegt: Ik kwam snel bij de juiste medewerker zonder mijn vraag of gegevens te moeten inspreken?
Hartelijke groet,
Sophie