Vlotter keuzemenu telefoon: Statusgeschiedenis

Hieronder vindt u de geschiedenis van de wijzigen aan de status van dit idee. Terug naar het idee.

  • Zilveren Kruis heeft gereageerd op jouw idee

    Hoi Soofie, 

    Ik heb jouw wens besproken met mijn collega’s. Je wil een vlotter keuzemenu. Ik geef je graag een update! 

    Jouw wens wordt herkend door mijn collega’s 

    We horen dat sommige klanten ons keuzemenu niet prettig vinden. Sommigen vinden het inspreken van gegevens niet fijn. Anderen vinden de snelheid waarmee je door het menu heenloopt frustrerend. Ook vinden zij dat in het bandje overdreven uitgebreid uitgelegd wordt. Dat ervaren zij als kinderachtig.  

    We hebben ons keuzemenu aangepast 

    Sinds 10 mei zijn de teksten in het keuzemenu aangepast. De vragen worden nu kort en bondig gesteld. Zo ben je als klant minder tijd kwijt aan het bandje. En krijg je sneller een van onze collega’s aan de lijn. 
       
    Ik ben benieuwd wat je van het nieuwe keuzemenu vindt!  

    Hartelijke groet, 

    Sophie

  • Jouw idee is helder

    Er is geen opmerking aan deze statusupdate toegevoegd.

  • In gesprek over je idee

    Er is geen opmerking aan deze statusupdate toegevoegd.