Zilveren Kruis overleg met leveranciers verbeteren: Statusgeschiedenis

Hieronder vind je de geschiedenis van de wijzigen aan de status van dit idee. Terug naar het idee.

  • Zilveren Kruis heeft gereageerd op jouw idee

    Hoi MarN,

    We hebben jouw idee besproken met onze collega’s. Je wilt dat er een procedure komt met leveranciers om iedereen op tijd in te lichten als een hulpmiddel uit de handel wordt genomen. Daarnaast zou je graag een loket willen waar je terecht kan met meldingen rond hulpmiddelen.

    Onze gecontracteerde aanbieders van hulpmiddelen helpen hun klanten met vragen.
    Helaas bestaat er voor zover wij weten geen loket waar je voor jouw specifieke vragen terechtkunt. Maar de leverancier van jouw hulpmiddel zou je misschien wel verder kunnen helpen. Als een hulpmiddel dat jij gebruikt uit de handel genomen wordt, zou je leverancier je een alternatief aan moeten bieden.

    We houden beschikbaarheid en toegankelijkheid van de zorg op orde.
    Zo ondernemen wij actie wanneer we meer signalen over een bepaalde aanbieder krijgen. En kijken we waar klanten met vragen beter terecht kunnen. Helaas kan ik je op dit moment niet helpen met zo’n loket. Wel kan de site hulpmiddelenwijzer.nl helpen met het vinden van hulpmiddelen bij dagelijkse activiteiten.

    Heb je nog vragen?
    Dan hoor ik het graag.

    Hartelijke groet,
    Halco

  • Jouw idee is helder

    Je wil dat er een procedure komt met leveranciers om iedereen tijdig in te lichten wanneer een hulpmiddel uit de handel wordt genomen. Je verwacht dat dit hiaten gaat voorkomen.

    Daarnaast zou je graag een loket willen waar je terecht kan met meldingen rond hulpmiddelen.

  • In gesprek over je idee

    Er is geen opmerking aan deze statusupdate toegevoegd.