In maart hebben we de wensen van onze klanten over communicatie besproken. Ook jouw idee hebben we besproken. Je diende een idee in om zorgverleners waarmee we geen afspraken hebben op te nemen in de zorgzoeker. Je gaf aan dat je wilde kunnen zien met hoeveel zorgverleners we afspraken hebben gemaakt. En dat je zeker wil zijn dat je altijd een zorgverlener met een contract kunt vinden. Ook als je bijvoorbeeld een tikfout maakt.
We willen de zoekfunctie in de zorgzoeker verbeteren
Onze verzekerden verwachten een zoekfunctie vergelijkbaar met bijvoorbeeld Google. Uit feedback weten we dat onze zorgzoeker op dit moment niet alles kan wat onze klanten verwachten. Denk bijvoorbeeld aan het automatisch aangeven van andere keuzes, zoals in grote zoekmachines.
Op dit moment verbeteren we eerst de techniek achter de zorgzoeker
Dit is nodig om in de toekomst aan de wensen van onze klanten te blijven voldoen. Dit werk gebeurt achter de schermen. Je merkt hier dus niets van. Daarna gaan we aan de slag met de functies die we willen verbeteren. Zoals de zoekfunctie.
Er is een overzicht waarin je ziet hoeveel zorgverleners afspraken met ons hebben
Bekijk op de website de speciale webpagina met een overzicht van hoeveel zorgverleners er zijn. En of zij afspraken met ons hebben gemaakt.
We verbeteren de zoekfunctie nadat de techniek van de zorgzoeker is verbeterd
Dit jaar zullen we de zoekfunctie nog niet verbeteren. Daarna hopen we de zoekfunctie zo snel mogelijk aan te kunnen pakken. Zo vind je sneller wat je zoekt.