Wat is het idee?
Graag in mijn Zilverenkruis opnemen wanneer iemand weer een vergoeding kan aanvragen voor een hulpmiddel. Nu staat er na hoeveel tijd het kan,
maar ook graag de datum waarop dit weer mogelijk is. Scheelt veel app contact
Wat is het idee?
Graag in mijn Zilverenkruis opnemen wanneer iemand weer een vergoeding kan aanvragen voor een hulpmiddel. Nu staat er na hoeveel tijd het kan,
maar ook graag de datum waarop dit weer mogelijk is. Scheelt veel app contact
Hoi haeles,
Ik heb jouw idee met mijn collega’s besproken. Je wil in de app en Mijn Zilveren Kruis kunnen zien per welke datum je een hulpmiddel weer vergoed kan krijgen. Dit scheelt je navragen bij de klantenservice.
Voor brillen en contactlenzen zie je wanneer een nieuwe vergoeding mogelijk is.
Je weet zo direct wanneer je weer een nieuwe bril of contactlenzen kunt aanschaffen. Je ziet dit in Mijn Zilveren Kruis onder het kopje Maximale vergoedingen.
Voor andere hulpmiddelen zie je alleen de aanschafdatum.
Met deze aanschafdatum zie je wanneer je een nieuw hulpmiddel weer vergoed krijgt. We begrijpen dat dit niet ideaal is. Maar helaas is het tonen van informatie voor andere hulpmiddelen een stuk ingewikkelder. Misschien dat we dit in de toekomst kunnen verbeteren.
Heb je nog vragen?
Dan hoor ik het graag.
Hartelijke groet,
Halco