Geen enkele contactmogelijkheid zondagmiddag

Ik denk dat er iets fout gaat bij de instelling van de contactmogelijkheden met Zilveren Kruis. Op de contactpagina kon ik geen enkel communicatiekanaal kiezen, ook geen email! Zondagmiddag 13:24 uur. Zie de bijlage. 

PS en als ik op de mail klikte, kreeg ik een chat! Zo beschreef Henk de Jong het ook op Facebook een uur geleden. 

Bovenliggend
  • Het vervelende is dat er bovenaan het woord CHAT staat. ( zie bijlage). Daardoor denk je dat je bij de chat ipv bij de email bent uitgekomen. Ik ben niet de enige die dit zo heeft ervaren. De eerste keer meldde ik dit bij jullie als fout. En ook Henk de Jong deed dat via Facebook. Ik vind het ook erg dat jullie hierop niet reageerden. Ik vind dat jullie hadden moeten zeggen: dat is wèl onze mail, maar onze mail begint met een chat om de NAW gegevens te vragen. 

    En inhoudelijk vind ik het ook niet acceptabel. Een email knop moet naar een snelle emailmogelijkheid ( bij voorkeur een normaal emailadres) leiden, niet naar een eindeloze, irritante chat. Het is duidelijk dat jullie email geen email is, maar een onbemande chat, die de volgende ochtend door de chat-medewerkers wordt bekeken. 

    PS De Zorgkantoren van Zilveren Kruis hebben nog wèl een mail via een webformulier met mogelijkheid om een bestand bij te sluiten. Zie de schermprint.

    attachments.zip
  • Offline als antwoord op feina:

    Helder . Ik knip je reactie even op in drieën om ervoor te zorgen dat we elkaar goed begrijpen.

    1. de tekst bovenaan het venster

    2. de snelheid van het proces

    3. de afhandeling door een medewerker

    Je feedback op de titel van het venster heb ik doorgegeven (1). Daarnaast heb ik nagevraagd of het een chat is of een e-mail die verstuurd wordt wanneer iemand het proces doorloopt. Het is een e-mail en dus geen chat-medewerker die de volgende dag de chat leest (3). Blijft punt 2 nog over. Ik begrijp dat het gaat om een pilot. Wat de looptijd ervan is en of er al uitkomsten zijn, die vraag staat uit.
     

Reageren
  • Offline als antwoord op feina:

    Helder . Ik knip je reactie even op in drieën om ervoor te zorgen dat we elkaar goed begrijpen.

    1. de tekst bovenaan het venster

    2. de snelheid van het proces

    3. de afhandeling door een medewerker

    Je feedback op de titel van het venster heb ik doorgegeven (1). Daarnaast heb ik nagevraagd of het een chat is of een e-mail die verstuurd wordt wanneer iemand het proces doorloopt. Het is een e-mail en dus geen chat-medewerker die de volgende dag de chat leest (3). Blijft punt 2 nog over. Ik begrijp dat het gaat om een pilot. Wat de looptijd ervan is en of er al uitkomsten zijn, die vraag staat uit.
     

Onderliggend
Geen gegevens