Frystyle libre

Waarom krygt niet iedereen frystylelibre.ik vind dat iedereen die prikt,heeft recht op.gr

Bovenliggend
  • Hallo  , dat is ook mijn mening. Helaas heef het Zorg Instituut Nederland ( ZINL) anders beslist. Je kunt de precieze inhoud van die beslissing nalezen op hun website: https://www.zorginstituutnederland.nl/publicaties/standpunten/2018/04/30/standpunt-flash-glucose-monitoring-freestyle-libre-bij-diabetes

    PS Vraag aan Zilveren Kruis: misschien kan de zorgverzekeraar via een speciale regeling in de zorgverzekering de freestyle-libre toch aan jou toekennen? Mocht die mogelijkheid ( voor uitzonderlijke situaties) er zijn, dan kan Zilveren Kruis dit aangeven en dan kun jij aan je diabetesverpleegkundige vragen om een gemotiveerde aanvraag te doen. ( of is dat al gebeurd en is dat afgewezen?) .

Reageren
  • Hallo  , dat is ook mijn mening. Helaas heef het Zorg Instituut Nederland ( ZINL) anders beslist. Je kunt de precieze inhoud van die beslissing nalezen op hun website: https://www.zorginstituutnederland.nl/publicaties/standpunten/2018/04/30/standpunt-flash-glucose-monitoring-freestyle-libre-bij-diabetes

    PS Vraag aan Zilveren Kruis: misschien kan de zorgverzekeraar via een speciale regeling in de zorgverzekering de freestyle-libre toch aan jou toekennen? Mocht die mogelijkheid ( voor uitzonderlijke situaties) er zijn, dan kan Zilveren Kruis dit aangeven en dan kun jij aan je diabetesverpleegkundige vragen om een gemotiveerde aanvraag te doen. ( of is dat al gebeurd en is dat afgewezen?) .

Onderliggend
  • Offline als antwoord op feina:

    Goedemorgen

    Leuk dat je ons hier weer opzoekt op het forum. Ik begrijp dat je baalt dat de aanvraag is afgewezen. 

    Je kan hierover een klacht bij ons indienen. Begrijp ik goed dat je dat nog niet hebt gedaan? Via deze link kan je de klacht melden: https://www.zilverenkruis.nl/Consumenten/contact/Paginas/klachtenprocedure-zorgverzekering.aspx

    Binnen 5 werkdagen ontvang je een bevestiging en binnen 10 werkdagen een inhoudelijke reactie op de klacht. 

    Via de bovenstaande link lees je alle informatie over onze klachten procedure. We leggen daar ook uit welke vervolgstappen er mogelijk zijn als er een beslissing wordt genomen waar je het niet mee eens bent. 

    Kan je hiermee verder denk je? Zo niet, laat het me gerust weten. 

    Groeten, Sylvana