Frystyle libre

Waarom krygt niet iedereen frystylelibre.ik vind dat iedereen die prikt,heeft recht op.gr

Bovenliggend
  • Meryeme, gefeliciteerd! Ik hoop dat je er veel gebruiksgemak en een betere instelbaarheid door zal krijgen. Kun je in een privebericht doorgeven hoe het je nu gelukt is? Wat was de reden dat ZK het nu toch gaat vergoeden? 

    En heb je de omslachtige manier van bezwaar onder de aandacht van de SKGZ gebracht? 

    Ter herinnering: 

    Alle andere verzekeraars: na afwijzing van een machtigingsaanvraag verzoek je de verzekeraar om een heroverweging, zodat de verzekeraar in staat is om te overwegen of hun reactie de juiste was. Met de heroverweging staat de weg naar de geschillencommissie van de SKGZ open. 

    Zilveren Kruis: na afwijzing moet je eerst een klacht sturen. Als op de klacht afwijzend wordt gereageerd moet vervolgens om een herbeoordeling gevraagd worden. Dit zijn 2 stappen en daardoor duurt het langer en is er meer kans dat een verzekerde, die wel recht heeft op een verstrekking van de basisverzekering, dit toch niet krijgt. 

    Ongetwijfeld is dit voor ZK een goedkopere procedure, maar ze is zeker niet klantvriendelijk. Ze is belastend voor de verzekerde. 

Reageren
  • Meryeme, gefeliciteerd! Ik hoop dat je er veel gebruiksgemak en een betere instelbaarheid door zal krijgen. Kun je in een privebericht doorgeven hoe het je nu gelukt is? Wat was de reden dat ZK het nu toch gaat vergoeden? 

    En heb je de omslachtige manier van bezwaar onder de aandacht van de SKGZ gebracht? 

    Ter herinnering: 

    Alle andere verzekeraars: na afwijzing van een machtigingsaanvraag verzoek je de verzekeraar om een heroverweging, zodat de verzekeraar in staat is om te overwegen of hun reactie de juiste was. Met de heroverweging staat de weg naar de geschillencommissie van de SKGZ open. 

    Zilveren Kruis: na afwijzing moet je eerst een klacht sturen. Als op de klacht afwijzend wordt gereageerd moet vervolgens om een herbeoordeling gevraagd worden. Dit zijn 2 stappen en daardoor duurt het langer en is er meer kans dat een verzekerde, die wel recht heeft op een verstrekking van de basisverzekering, dit toch niet krijgt. 

    Ongetwijfeld is dit voor ZK een goedkopere procedure, maar ze is zeker niet klantvriendelijk. Ze is belastend voor de verzekerde. 

Onderliggend
Geen gegevens