Offline
Jaspergaf het juiste antwoord op deze vraag
Goedemiddag Mara,
Zo, ik moest even goed kijken en ik zie dat het bericht al van 2018 is zelfs. Dat is al een behoorlijke tijd geleden!
Heeft het bericht je nooit bereikt omdat je geen melding hebt ontvangen dat er was gereageerd? Als dat het geval is kijk ik graag even voor je na of het allemaal goed gaat in de instellingen. We willen natuurlijk niet dat het volgende keer weer misgaat. Hoor het graag van je, Mara!
Zit je trouwens nog steeds met het probleem waar je toen het bericht voor stuurde? Je schreef jouw apparaat niet meer geschikt zou zijn voor het gebruik van Mijn Zilveren Kruis. Mocht je hier nog steeds mee zitten, dan kijken we graag even met je mee naar hoe we het kunnen oplossen.
Offline
Jaspergaf het juiste antwoord op deze vraag als antwoord op mara:
Dank voor je snelle reactie, Mara! Fijn dat het probleem zich spontaan heeft opgelost. Mocht je weer tegen problemen aanlopen, dan weet je ons te vinden!