Bereikbaarheid

Op vrijdag jl. bel ik met een zorgcoach van ZK. Een mail sturen met alle gevens (bijlagen) is beter, wordt mij geadviseerd. Ik probeer ik te mailen: dat kan alleen op aangegeven tijden, handig lijkt me. Het zou moeten kunnen op zaterdag, maar via de pc tref ik geen mailadres...

Via mobiel kan ik een email starten, maar dat is met een automatische antwoordservice. Ik vraag om een mailadres, maar die vraag wordt niet beantwoord, bijlagen meesturen is al helemaal geen mogelijkheid. Waarop wacht ik nu?

  • Offline

    Beste  ,

    ik ben niet van Zilveren Kruis. Ik ben het helemaal met je eens. De situatie zonder e-mail is heel nadelig voor de klant. Hier is vaker over geklaagd ( zie het andere topic https://forum.zilverenkruis.nl/t5/Zilveren-Kruis-Online/Ik-mag-niet-mailen-in-het-weekend/m-p/28727 ). In dat andere topic werd toen een e-mailadres vrijgegeven, nl. basisverzekering@zilverenkruis.nl. Zie de bijlage.

    Mag ik je het persoonlijke advies geven om in 2021 een zorgverzekeraar te kiezen die wèl over een e-mailadres beschikt?

  • Offline

    Ik heb een internetpagina gevonden met alle diensten van de zorgcoach. (  https://www.zilverenkruis.nl/Consumenten/zorg-regelen/Paginas/zorgcoach.aspx ) Als je op een van deze diensten klikt, kun je via het contactformulier ( https://www.zilverenkruis.nl/Consumenten/zorg-regelen/Paginas/contactformulier-zorgbemiddeling.aspx) contact opnemen. Echter ...... zonder bijlagen-mogelijkheid. Heel onhandig dus. 

  • Offline

    Het eerder genoemde e-mailadres van ZilverenKruis, namelijk basisverzekering@zilverenkruis.nl is door mij getest en werkt goed. Zie de respons-mail in de bijlage.

  • Offline

    Dag Janneke,

    Je kan inderdaad het e-mailadres basisverzekering@zilverenkruis.nl gebruiken (@Feina, dankjewel voor het doorgeven). 

    Het is ons opgevallen dat voor het beantwoorden van klantvragen e-mail vaak niet de meest optimale manier van communiceren is. Wij hebben er daarom voor gekozen om, wanneer er betere contactmogelijkheden zijn, de e-mail niet als optie te bieden. Maar wanneer wij je adviseren iets te e-mailen moet jij zeker niet op zoek hoeven te gaan naar een e-mailadres. Mijn collega had je dan ook gelijk het e-mailadres kunnen (en moeten) geven. Mijn excuus hiervoor. 

    Ik hoop dat het ondertussen is gelukt om de bijlage naar ons te sturen.

    Groeten, Joram