Inloggen mijn-omgeving en app niet mogelijk met een bijzondere foutmelding

Hallo,

Ik ben sinds deze maand lid van Zilveren Kruis en heb inmiddels de polisbladen voor mijzelf en mijn vriendin ontvangen. Dat kostte overigens wel wat moeite, want er ging van alles mis met het uit- en inschrijven. als het goed, is nu alles gecorrigeerd. 

Mijn vriedin kan nu met haar Digid inloggen, maar als ik probeer in te loggen (via een webbrowser) of via de app (android) dan krijg ik een foutmelding van Microsoft SharePoint. 1.jpgWat gaat er nu mis en hoe kan ik dat oplossen? Ik heb de browser al gereset en de app verwijderd (en opnieuw geinstalleerd). Dit is toch een vreemde melding als je probeert in te loggen op een mijn-omgeving, toch?

Alle hulp is welkom en alvast bedankt!

Bovenliggend
  • Offline

    Beste Andrea,

    Ik heb in januari nog contact gehad met de klantenservice van Zilveren Kruis. Zij raadde mij aan om te wachten tot februari omdat dan mijn inschrijving sowieso volledig correct zou moeten zijn. Ik probeer dus weer sinds februari in te loggen, maar ik krijg nog steeds dezelfde foutmelding.

    Ik heb net weer contact gehad met de klantenservice en nu schijnt er een ticket aangemaakt te zijn. Op www.zilverkruis.nl/mijnprobleem (slechte naam voor een omgeving trouwens) staat geen oplossing die hierbij in de buurt komt, want mijn DigID werkt gewoon op alle andere omgevingen (belastingdienst en IB-groep). 

    Mocht je een oplossing weten, dan hoor ik het graag!

  • Offline als antwoord op stephan:

    Hallo Stephan, balen dat het nog niet werkt. Ik begrijp uit jouw verhaal dat er een ticket is aangemaakt. Dan wordt het verder uitgezocht door mijn technische collega's. 
    Als je nu informatie mist omdat je niet kunt inloggen kan je je vragen stellen via de telefoon, maar ook via Twitter of Facebook of Whatsapp (zk.nl/contact). Dan beantwoorden wij je vragen daar.
    Groet, Kim
     

Reageren Onderliggend
Geen gegevens