Chatten met een medewerker online? Het lukt me allemaal niet

Goedemorgen,

Ik ben nieuw in deze community dus mijn excuses als het er allemaal beetje chaotisch uit ziet.

Ik studeer momenteel in de Verenigde Staten en moest een paar weken terug naar het ziekenhuis ivm corona symptomen. Ik heb voldoende contact gehad met Zilveren Kruis via Whatsapp om deze kosten te declareren, maar heb (na een week lang contact) te horen gekregen dat de Buitenlandse Center alleen telefonisch te bereiken is. Ik kan vanwege de internationale telefoonkosten helaas niet bellen, maar werd verteld dat ik wel kon chatten via de website. 

Ik kan deze Chat met ons knop nergens vinden en ik heb me suf gezocht. Dus nogmaals gevraagd via Whatsapp en ik ontving een link waar ik het mee zou moeten doen, maar deze brengt me alleen maar naar de homepagina waar het niet blijkt te zitten. 

Mijn vraag is dus waar/of ik online met een medewerker kan chatten, aangezien bellen en whatsappen dus niet gaat. Alvast bedankt! 

Bovenliggend
  • Offline

    Dag Feina,

    Voorheen stond de mogelijkheid om te chatten op onze contactpagina.

    Het lastige met de chat is echter dat je er geen wachtrij kan creëeren. Dit betekent dus dat, als er geen medewerkers beschikbaar zijn, er geen optie voor chat is. Dit zorgde, toen de chatknop nog op de contactpagina stond, voor onduidelijkheid en ergernis.

    Neemt niet weg dat de mogelijkheid om te chatten er nog steeds is en we hier goed en duidelijk over moeten communiceren. Zeker een punt dus dat we meenemen naar onze collega's die de website en Mijn Zilveren Kruis beheren.

    Groeten,

    Bas

Reageren
  • Offline

    Dag Feina,

    Voorheen stond de mogelijkheid om te chatten op onze contactpagina.

    Het lastige met de chat is echter dat je er geen wachtrij kan creëeren. Dit betekent dus dat, als er geen medewerkers beschikbaar zijn, er geen optie voor chat is. Dit zorgde, toen de chatknop nog op de contactpagina stond, voor onduidelijkheid en ergernis.

    Neemt niet weg dat de mogelijkheid om te chatten er nog steeds is en we hier goed en duidelijk over moeten communiceren. Zeker een punt dus dat we meenemen naar onze collega's die de website en Mijn Zilveren Kruis beheren.

    Groeten,

    Bas

Onderliggend
Geen gegevens