Website: fouten

Ik zag op de website meerdere fouten staan. De eerste was dat er op de Nederlandse pagina “ Downloads” onder 2021 op mijn iPad geen documenten verschenen, maar enkel één punt. Dit betekent dus dat geen van deze documenten is te bereiken.
De tweede was dat er op de Engelse pagina van downloads de belangrijkste documenten van 2021, namelijk de polisvoorwaarden, ontbreken.
De derde is dat er een link maar de polisvoorwaarden vanaf de Engelse pagina over de uitleg van de zorgverzekering, nog naar 2020 wijst. Ik heb een pdf document gemaakt van deze fouten. Ik hoop dat jullie ze snel herstellen. Helaas lukt het niet om de screenshots te uploaden door een fout in de software van dit forum.

https://www.zilverenkruis.nl/en/consumenten/service/downloads

https://www.zilverenkruis.nl/consumenten/vergoedingen/downloads

www.zilverenkruis.nl/.../national-healthcare-system


nu is het hier ook gelukt.

En de volgende bijlage lukt weer niet helaas. Het geheel is dus erg instabiel.

En nu is het weer wel gelukt: de eerste bewerking vanuit de ICloud bibliotheek.

Vanuit de fotobibliotheek lukt het weer niet. 
nu dezelfde foto naar ICloud omgezet. Wat gebeurt er? Ja, nu is het weer gelukt. 
conclusie:

-alleen de foto’s via ICloud, dus de optie Bladeren worden geplaatst. 

- de optie Bladeren laat ook alle pdf’s en andere bestanden zien, hetgeen niet de bedoeling is als je alleen foto’s accepteert. Die andere best den behoren dan GRIJS te zijn en niet aanklikbaar.