problemen met contact zoeken Zilverenkruis

Hallo. Ik probeer mijn gegevens in te zien en te bellen voor veranderingen maar dat werkt niet goed.

Ik moet met DigiD inloggen, wat ik al vervelend vind, zou ik gebeld wordt met code. Dat werkt niet. Probeer het nog een paar keer. Dan met veel vertraging worden er meerdere codes teruggebeld.
Die het natuurlijk allemaal niet doen. Vervolgens wordt 15 minuten contact verbroken.

Dan probeer ik chat. Na een eenvoudig vraag krijg ik het antwoord. 'kan u niet verder helpen'. Zoiets heb ik ook nog niet eerder meegemaakt.

Dan probeer ik 0900 nummer. Daar krijg ik de vraag om vier cijfers postcode in te spreken. Daar krijg ik iedere keer het antwoord dat het niet goed wordt doorgegeven. Mensen laten inspreken is een slecht idee en ook erg irritant als je door een automatisch systeem niet verstaan wordt. Hou a.u.b op met zulke controle methodes!.

Dan bel ik een ander contactnummer  daar wordt aangegeven dat er een storing is.

Zo kan ie wel weer...

Ik heb hier op het Forum contact gehad met een medewerker dat verliep prima..behalve dan dat het contact wordt verbroken na zoveel minuten als je iets typt wat erg irritant is. Maar de rest dat is toch echt een aanfluiting. Je krijgt verzekering voor 2022. Je kunt vanaf nu dingen veranderen en dat wil je dan even doen en dan krijg je dit.