Aanvullende verzekering stopgezet, graag wil ik nog 1 kans.

Hallo,

Ik ben zeer ontevreden hoe jullie met mijn aanvullende verzekering hebben stopgezet omdat ik 1 maandpremie niet hebt op tijd betaald.
Er ging wat mis met automatich bank incasso waardoor ik 1 maand miste, alle andere maanden gingen daarna goed, na herinnering en aanmaning dacht ik het gaat goed omdat er steeds bedragen worden afgeschreven van mijn bankrekening. Graag wil ik nog 1 kans hebben en de openstaande bedrag te betalen zodat ik weer Aanvullend kan worden verzekerd.
Graag deze klacht zsm in behandeling nemen.

Bovenliggend
  • Offline

    Hoi  

    Wat naar om te lezen dat jouw aanvullende verzekering is stopgezet terwijl je dacht dat alle betalingen waren voldaan.

    Begrijpelijk dat je graag nog met iemand van ons hierover wil spreken. Hier op de community is dat helaas niet mogelijk omdat we hier geen financiële informatie kunnen bespreken. Mijn collega's kunnen telefonisch eventueel met jou meekijken naar de oorzaak en kunnen dan bekijken of de aanvullende verzekering wel terecht is gestopt. Mijn collega's zijn van 08.00 tot 20.00 uur telefonisch bereikbaar op 0884621100.

    Als je er telefonisch niet uitkomt, dan heb je ook de mogelijkheid om een klacht bij ons in te dienen. Dat kan eenvoudig via onze website. Hiervoor kan je deze link gebruiken: https://www.zilverenkruis.nl/Consumenten/contact/Paginas/Klacht-indienen.aspx?klachttype=zorgverzekering

    Hoop dat je uiteindelijk meer duidelijkheid hebt! 

    Groet,

    Jasper

Reageren
  • Offline

    Hoi  

    Wat naar om te lezen dat jouw aanvullende verzekering is stopgezet terwijl je dacht dat alle betalingen waren voldaan.

    Begrijpelijk dat je graag nog met iemand van ons hierover wil spreken. Hier op de community is dat helaas niet mogelijk omdat we hier geen financiële informatie kunnen bespreken. Mijn collega's kunnen telefonisch eventueel met jou meekijken naar de oorzaak en kunnen dan bekijken of de aanvullende verzekering wel terecht is gestopt. Mijn collega's zijn van 08.00 tot 20.00 uur telefonisch bereikbaar op 0884621100.

    Als je er telefonisch niet uitkomt, dan heb je ook de mogelijkheid om een klacht bij ons in te dienen. Dat kan eenvoudig via onze website. Hiervoor kan je deze link gebruiken: https://www.zilverenkruis.nl/Consumenten/contact/Paginas/Klacht-indienen.aspx?klachttype=zorgverzekering

    Hoop dat je uiteindelijk meer duidelijkheid hebt! 

    Groet,

    Jasper

Onderliggend
Geen gegevens