Terugbetaling van het eigen risico nog niet ontvangen

Geachte heer,
 
Op 11 oktober 2019 heb ik een email van u ontvangen waarop ik ben geïnformeerd dat binnen 2 weken ( vanaf 11 oktober 2019) een bedrag van € 124,95 van Zilveren Kruis zou krijgen als rest van mijn eigen risico van jaar 2018 maar dat is nog niet gebeurd ondanks van afgelopen van meer dan 2 weken!
Graag ontvang ik uw reactie op mijn vraag en als er is gebleken dat er een toevallige fout is geweest, verzoek ik u vriendelijk dat bedrag van €124,95 snel mogelijk in mijn bankrekening (xxxx)  bij te schrijven.
 
In afwachting van uw bericht, verblijf ik.
 
Hoogachtend,
 
M.M.AlAumari
 
Persoonlijke gegevens verwijderd door de moderator
Bovenliggend
  • Offline

    Beste,
    We hebben wat gegevens verwijderd in je bericht om je privacy te beschermen. Dit is namelijk een openbaar bericht, iedereen kan meelezen.

    Via deze community mogen wij geen financiële vragen beantwoorden. Je kunt je  vraag telefonisch stellen bij de klantenservice, het telefoonnummer is 071 751 00 52, we zijn er tot 20 uur vanavond.
    Groet, Kim

Reageren
  • Offline

    Beste,
    We hebben wat gegevens verwijderd in je bericht om je privacy te beschermen. Dit is namelijk een openbaar bericht, iedereen kan meelezen.

    Via deze community mogen wij geen financiële vragen beantwoorden. Je kunt je  vraag telefonisch stellen bij de klantenservice, het telefoonnummer is 071 751 00 52, we zijn er tot 20 uur vanavond.
    Groet, Kim

Onderliggend
Geen gegevens