taxi-ellende

Zijn er meer mensen overwegen volgend jaar weg te gaan bij ZK?
De rotzooi bij het zittend ziekenvervoer is zo mogelijk nog erger dan voorheen!

www.taxipro.nl/.../

  •  , opzeggen kan pas over een jaar. Zilveren Kruis zou zich de ellende van hun zieke verzekerden moeten aantrekken. Dat betekent dat de situatie per direct verbeterd moet worden en dat de klanten die er last van hebben gehad gecompenseerd moeten worden. 

  • Hi Cloris,

    Helaas zijn er inderdaad problemen met het zittend ziekenvervoer. Onze oprechte excuses hiervoor. Er wordt hard gewerkt aan een oplossing. Op https://www.zilverenkruis.nl/Consumenten/vergoedingen/Paginas/contact-opnemen-met-ZCN.aspx geven we uitleg over de situatie en welke mogelijkheden je hebt. 

    Groetjes, Reinier

  • Offline

    Ik heb helemaal niks aan die link, zolang ZCN zijn service niet verbetert. Ik had voor hedenmiddag een afspraak bij de orthopedisch instrumentmaker. Wacht ik op de taxi: noppes. Bel ik naar de taxicentrale: mijn ritten waren geannuleerd. Door iemand van ZCN nog wel. En iedere sufferd die je daar aan de lijn krijgt, kan er natuurlijk niks aan doen. Da's altijd zo. Maar ondertussen heb ik mijn afspraak kunnen annuleren, want een rolstoeltaxi was niet meer voorradig. En bedankt. Als jullie nog eens wat weten... ga dan in vredesnaam niet opnieuw met zo'n inferieure onderneming als ZCN in zee, want het moge duidelijk zijn: ik ben witheet!

  • Offline

    Jemig  wat ontzettend vervelend dat dit is gebeurd.

    Begrijpelijk dat jij je op dat moment in de steek gelaten voelt en dat je woedend bent. 

    Ook de consequenties van een annulering voor jou zijn gelijk niet mis.

    Is je uiteindelijk verteld wat de reden was van dit misverstand?

  • Offline

    Die hals van ZCN suggereerde dat ik het zelf wel geannuleerd zou hebben. Ik zie inderdaad dat het is geannuleerd, dus dat zal toch iemand wel gedaan hebben? Ja, maar ik was het niet!

    Ik kan volgende week pas opnieuw terecht bij de instrumentmaker. Jullie bij Zilveren Kruis zouden je eens af moeten vragen of je wel altijd met de goedkoopste inschrijver in zee moet gaan. Want ik ben echt niet de enige die klachten heeft. In de facebookgroep van lotgenoten wemelt het van dit soort ellende. Zóveel, dat niemand dat bedrijf en hun 'sorry' nog serieus neemt. En ondanks wat er op jullie site staat: de taxicentrale wilde dat ik mijn rit opnieuw aanvroeg bij ZCN. Toen ze evenwel bereid waren om toch een rit in te boeken - nadat ik aanbood het zelf te betalen en het vervolgens te declareren bij Zilveren Kruis - bleek er helemaal geen rolstoeltaxi meer voorradig. Wat dat betreft is het advies op jullie site ook een wassen neus, want menig taxibedrijf heeft geen hele reeks rolstoeltaxi's op de parkeerplaats staan. Die moet je echt wel minimaal een dag van tevoren inboeken.

    Ik verwacht gewoon maatregelen. Daar heb ik - en velen met mij - veel meer aan dan aan 'sorry'.