Dag ZK,
Ik ben net overgestapt, maar wil me ook aanmelden voor de collectiviteit van de Bijenkorf, waar kan ik dit doen / aangeven? Ik kan het nergens vinden in mijnzilverenkruis of mijn dossier via DigiD.
Alvast dank,
My
Dag ZK,
Ik ben net overgestapt, maar wil me ook aanmelden voor de collectiviteit van de Bijenkorf, waar kan ik dit doen / aangeven? Ik kan het nergens vinden in mijnzilverenkruis of mijn dossier via DigiD.
Alvast dank,
My
Het zou volgens de informatie op de website van Zilveren Kruis inderdaad mogelijk moeten zijn om de collectiviteit zelf toe te voegen: zie De collectiviteitspagina en de bijlage.Weet u de code van uw collectiviteit?
Goedemorgen tmpham1,
Goed dat je het vraagt. Als je het collectiviteitsnummer hebt, kan je via mijn Zilveren Kruis op deze pagina de collectiviteit toevoegen: mijndomein.zilverenkruis.nl/.../mijngegevens.aspx. Je mag de collectiviteit ook toevoegen aan je verzekering door ons te bellen op 071 751 00 52. Als je het deze maand aangeeft, zal het per 1 februari ingaan.
Groetjes, Reinier
Dank voor jullie reacties Feina en Reinier. Ik heb ondertussen de code gevonden:
Collectiviteitnummer: 207069066
En als ik inlog zie ik inderdaad de collectiviteit bij mijn gegevens, maar mag ik dat niet zelf aanpassen. Ik zal dan wel even bellen.
Groeten, My
Fijn dat je geholpen bent. Laat het gerust even weten als we nog iets voor je kunnen betekenen!
Michiel
michiel88 , kan de collectiviteit dus niet gewijzigd worden via MijnZilverenKruis? Zie ook https://www.zilverenkruis.nl/zakelijk/productenendiensten/collectieve-zorgverzekering/Paginas/beheer-uw-collectiviteit.aspx
@Feina
Het wijzigen van een collectiviteit kan in de meeste gevallen gewoon via Mijn Zilveren kruis. Lukt dat niet? Dan is er iets aan de hand wat de aanpassing blokkeert. Bijvoorbeeld als de aanmelding via de werkgever/organisatie/gemeente doorgegeven moet worden.
De collectiviteit van de Bijenkorf kan via Mijn Zilveren Kruis toegevoegd worden.
tmpham1
Is het inmiddels gelukt om de collectiviteit toe te voegen? En wat ging er precies mis toen je zelf de aanpassing probeerde te doen? Kreeg je bijvoorbeeld een melding, of was er helemaal geen optie voor jou te zien om de aanpassing te doen?
Bart
Hi Bart,
Het veld om het in te vullen was niet 'editable' (sorry, kom niet op het Nederlandse woord) voor mij. Ik heb vervolgens gebeld en daar kwamen we erachter dat ik via ZieZo verzekerd ben, dus dat de collectiviteit dan niet geldt omdat het een zusje is.
Maar bedankt voor de follow up!
My
Ah vandaar. Dan is het duidelijk waarom het niet lukte! Dank je voor het doorgeven! FIjne dag.