"Herindicatie pgb: geen enkele communicatie"

Ik ervaar zoveel problemen met ZK op dit moment. In november 2019 werd ik gebeld dat er teveel PGB was overgemaakt. Ik zou hier de maandag erop worden terug gebeld. Nooit gebeurd. Er zijn wat foutieve declaraties heen en weer verstuurd en eind van het verhaal is er te veel geld afgeschreven én kan ik niet bij mijn overige budget wat nog wel over is. Ik ben sinds november, na meerdere telefoontjes van mijn kant, NOG STEEDS NIET TERUG GEBELD. Het is nu bijna mei. Elke keer krijg ik te horen dat ik na 10 werkdagen wordt terug gebeld. Er zou een mail gestuurd zijn, maar die heb ik ook nooit ontvangen.

Ook heb ik geen brief ontvangen dat ik mijn pgb herindicatie moest opsturen, dat heb ik dus uit mezelf maar gedaan. De 13 weken wachttijd is te bizar voor woorden, ik lees zoveel schrijnende verhalen op dit forum. Over een maand is al het spaargeld erdoorheen en kan ik ook mijn vaste lasten niet betalen.

Er is nul communicatie geweest over het declaratie onderzoek, pgb herindicatie én/of ze het ontvangen hebben. Een medewerker zei dat ze in maart de herindicaties van januari aan het behandelen waren, dus dat mijn herindicatie (aangekomen in feb) in april behandelt zou worden. Een andere medewerker ontkent dit.

Dit is echt gewoon spelen met mensenlevens. Jullie krijgen allemaal netjes betaald einde van de maand. WIJ NIET. En dan zijn velen van ons ernstig ziek.