Hulpmiddelen via speciaalzaak

Zilveren Kruis wil dat vanaf volgende jaar oa diabeteshulpmiddelen via een leverancier besteld gaan worden

Ik heb de volgende bezwaren:
- Ik heb geen behandelovereenkomst met die leverancier. Is die bv BIG geregistreerd
- Zijn mijn persoonlijke gegevens daar wel in goede handen. 
- Ik word gedwongen voor aflevering van de spullen thuis te zijn en mis daarmee een stuk flexibiliteit
- Mijn zorg raakt versplinterd. Want als dit door kan gaan, waar houdt het dan op. De insuline moet ik bv wel weer bij de apotheek halen
- Bezorging binnen 24 uur is ook niet per se een verbetering. Wanneer ik nu er achter kom dat ik iets mis, kan ik het overdag binnen een kwartier in huis hebben
- En in z'n algemeenheid: Er wordt wel heel makkelijk vanuit gegaan dat iedereen via internet of een app kan bestellen

Wat denken jullie daarvan

Bovenliggend Reageren Onderliggend
Geen gegevens