Extra frustratie door slechte communicatie zorgverzekeraar..... helaas

Tot nu toe was ik altijd erg tevreden over de zorg en ondersteuning vanuit de zorgverzekeraar....
Maar er komt inmiddels een kink in de kabel.
Ik ben mantelzorger van zowel mijn man (zeldzame ziekte NF1) als onze oudste van 14 (autisme) als ook om ze jongste 6 (zeldzame ziekte NF1 en ook een hersentumor). Heel veel zorgen en stress hier thuis dus.
Alle regelingen, maar ook de uitvoering in het huis en huishouden zijn voor mijn rekening.
Begin december hebben we voor mijn man in overleg met het HMC een nieuwe aangepaste sta-op-stoel aangevraagd bij Zilveren Kruis. Eind december hadden we al de bevestiging in huis dat alles was goedgekeurd en dat nu het HMC de stoel zou gaan leveren.....
Helaas, het bleek te mooi om waar te zijn, zo snel.... tot op de dag van vandaag wacht het HMC nog steeds op de originele machtiging vanuit Zilveren Kruis. Zonder deze machtiging kunnen ze niets..... er is door het HMC al 4 keer achteraan gebeld... Zilveren Kruis zou het 3x opnieuw opsturen en 1x zelfs mailen.... helaas niets gedaan.
Ook ik heb er inmiddels zelf al 2 x over gebeld met Zilveren Kruis en al 2x zou het opgestuurd worden.... nog steeds niet.

Dit levert erg veel extra stress op hier thuis. De stoel waar mijn man nu in zit is niet goed meer en hierdoor heeft mijn man veel extra pijn....
Waarom moet die bureaucratie altijd zo lang duren....

Groeten Marjon Zijta-Nijhuis

Bovenliggend Reageren Onderliggend
Geen gegevens