Ideeën met reactie van Zilveren Kruis
Deze ideeën hebben we besproken. Lees wat we ermee gaan doen.
Ik heb mijn reisvaccinaties gehaald bij KLM Health Services (KHS) op Schiphol. Een Rabiës vaccin kost 2 keer €121. Bij de verzekering van mijn vrouw is KHS niet aangesloten. Zij is naar Reisprik.nl geweest. Kosten: 2x €81. Zilveren kruis vergoed ook...
Het lijkt mij ontzettend handig als je in het buitenland bent en contact met Zilveren Kruis wilt dat je dan via WhatsApp contact kunt maken. Bellen naar Nederland vanuit het buitenland (buiten de EU) kan aardig in de kosten lopen terwijl internet veel...
Ik wilde een algemene vraag stellen. Nu zie ik dat dit alleen per telefoon of via een app op mijn telefoon kan. Waarom kan ik niet via mijn laptop een vraag stellen? Het is niet zo dringend dat ik ervoor wil bellen, bovendien is dat lastig tijdens werktijd...
Mijn idee: De aanvullende verzekering die 100% vergoeding biedt voor anticonceptie, inclusief plaatsing/verwijdering behoort de benodigde pijnstilling te vergoeden. Neem bijvoorbeeld het spiraal: het protocol schrijft voor dat patiënten vooraf en achteraf...
Bij het opstarten van de Zilveren Kruis App zijn er meldingen voor mij. Als ik de melding “Je hebt xxx rekeningen openstaan” aanklik, krijg ik de mogelijkheid om deze met iDeal te betalen. Heel eenvoudig met een knop “Betaal met iDeal”. Echter heb ik...
Ik zou graag zien dat er een controle komt op nota van de zorgverlener voordat deze vergoed wordt door het Zilveren Kruis. Als ik in de app kijk dan kan ik alleen maar summier zien wat er vergoed is aan de zorgverlener maar de factuur zelf met alle...
Ik heb een zoontje die hulpmiddelen (kinder bril) nodig heeft. Omdat het een niet gecontracteerde zorgaanbieder betreft moet ik altijd het arts recept meesturen. Dat vergeet ik nog wel eens. is het misschien mogelijk in de iPhone app bij indiening van...
Mijn idee: Bij het indienen van een Nederlandse declaratie volstaat de nota, bij het indienen van een buitenlandse declaratie moet naast de nota een declaratieformulier worden ingediend. Om klanten op deze noodzaak te wijzen is mijn idee om de klant...
Geachte heer, mevrouw, Wij zijn een bewindvoeringskantoor en hebben vandaag contact met u gehad omdat wij nog steeds geen polisbladen hebben ontvangen voor 2025. Wij hebben vandaag gehoord dat de reden hiervan is dat er niets op de polis is gewijzigd...
Hoi! Mijn idee is om vanuit zilveren-kruis(of derde partij) een reisverzekering, doorlopend aan te bieden zodat deze samen gevoegd kan worden bij de zorgverzekering. Ik bedoel dan dat de klant via zilverenkruis(ZiZo verzekering of gewoon) er een Reisverzekering...