Hoi Ton,
Je loopt tegen het probleem aan dat je huisnummer niet wordt herkend in het keuzemenu. Ik snap dat dit frustrerend is. Je wil een eenvoudiger keuzemenu waarbij je niet eerst je persoonsgegevens hoeft in te spreken. Ik besprak jouw idee met mijn collega’s.
De herkenning in het keuzemenu werkt soms niet helemaal zoals het hoort.
Technisch gezien werkt het keuzemenu, maar we merken dat de herkenning soms door verschillende oorzaken beïnvloed wordt. Zo kan het voorkomen dat wanneer twee dezelfde cijfers achter elkaar worden genoemd, het systeem dit als één cijfer herkent. Dan krijgt de medewerker klantenservice niet de juiste gegevens te zien en moeten zij deze nog een keer vragen.
We hopen dat we dit jaar over kunnen stappen naar een ander systeem.
Dit zorgt er mogelijk voor dat de herkenning van gegevens steeds beter gaat. Zodat direct de juiste gegevens zichtbaar zijn voor onze klantenservice. Zo ben je sneller geholpen!
Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Dit helpt ons de service beter te maken.
Als je nog vragen hebt, stel ze dan gerust.
Hartelijke groet,
Carola