Beter inzicht in kosten

Voormalig community-lid

Wat is het idee?

Vandaag ontving ik via de mail bericht dat er een rekening voor mij klaar staat die binnenkort automatisch wordt afgeschreven. Via de link ben ik op mijn mobiel naar deze rekening gegaan en het bleek dat deze bestond uit een 4-tal declaraties van / voor zowel mijzelf als mijn vrouw. Via zowel de mobiele site als via de app zag ik steeds dezelfde beschrijving:

  • Omschrijving: Medicijnen (geneesmiddelen)
  • Ingediend door: Zorgverlener

Uit deze beschrijving kan ik echter niet opmaken om welke geneesmiddelen het gaat en om welke zorgverlener. Via de desktopsite blijkt deze informatie echter wel beschikbaar te zijn, zowel de omschrijving van het medicijn als de Zorgverlener.

Mijn idee is dus om ook deze informatie via de mobiele site en de app beschikbaar te maken óf om een link toe te voegen naar waar deze informatie wel inzichtelijk is.

Zilveren Kruis heeft gereageerd op jouw idee

Onze collega Cynthia is in gesprek over het verbeteren van Mijn Zilveren Kruis. Denk je ook mee?

  • Duidelijk ! Ik laat het hier weten.

    De website en app (en de stappen er omheen) krijgen in de komende maanden op vele vlakken aandacht. Zoals eerder gezegd, heb alsjeblieft nog even geduld. Zodra deze onderwerpen aan de beurt zijn, zullen we jou/jullie benaderen om samen aan de verbeteringen te werken.

    Dank voor je bericht!

  • Goedemorgen Joost,

    Ik kom via deze weg even bij je terug om je een update te geven. Namelijk dat we aankomende tijd o.a. met jouw suggestie aan de slag gaan. Het gaat om het verduidelijken van de zorgkosten wat wordt aangepakt. Mijn collega heeft mij aangegeven dat jouw idee daar onderdeel van is. Zodra er daadwerkelijk veranderingen worden doorgevoerd laat ik het je uiteraard via deze weg weer weten.

    Groet Michelle

  • Goedemiddag Joost,

    Zojuist gesproken met mijn collega die de vernieuwde App van Zilveren Kruis aan het bouwen is. Ik heb van hem begrepen dat de vernieuwde App binnenkort getest gaat worden en hopelijk daarna snel live. Ik zal je op de hoogte houden wanneer dit zo is. En wellicht vind je het leuk om de vernieuwde app te testen? We zijn benieuwd of het aan je verwachtingen voldoet!

    Ik hoor het graag van je! Groetjes Michelle

  • Voormalig community-lid
    Voormalig community-lid

    Beste Michelle, Dank voor het bericht. Ik moet zeggen dat de app de afgelopen tijd al verschillende verbeteringen heeft duurgemaakt en geeft al veel beter invulling aan mijn behoeften. Wanneer er binnenkort weer een nieuwe verbetering wordt doorgevoerd, wil ik daar graag naar kijken en mijn ervaringen met jullie delen. Ik hoor graag wanneer het zover is een op welke wijze ik daarin kan meedenken.

    Ik ben benieuwd!

    Gr. Joost

  • Wat goed om te horen. We doen ons best de App telkens beter te maken en uiteraard vooral op basis van wat jullie willen. Zodra de vernieuwde App er is en getest kan worden zal ik je een berichtje sturen. 

    We spreken elkaar snel, blijf in veiligheid en goede gezondheid!

    Groet Michelle