Geen betaalmogelijkheid bieden bij automatische incasso: Statusgeschiedenis

Hieronder vindt u de geschiedenis van de wijzigen aan de status van dit idee. Terug naar het idee.

  • Zilveren Kruis heeft gereageerd op jouw idee

    Hoi WitKonijn,

    We hebben jouw idee met onze collega’s besproken. Je wil dat de IDEAL-betaalknop niet wordt getoond wanneer een automatische incasso is ingeschakeld. Dit voorkomt verwarring wanneer je inlogt en ziet dat er bedragen moeten worden betaald.

    De IDEAL-betaalknop wordt door onze klanten gewaardeerd en veel gebruikt.
    Sommige klanten willen zelf hun betaalmoment kiezen en betalen direct via IDEAL. Ook al hebben ze automatische incasso ingesteld. Daarom blijven we de IDEAL-betaalknop tonen aan onze klanten.

    We gaan onderzoeken hoe we verwarring kunnen voorkomen.
    We begrijpen dat het soms verwarrend kan zijn dat de IDEAL-betaalknop zichtbaar is, terwijl er automatisch betaald wordt. Daarom gaan we onderzoeken of we de verwarring kunnen wegnemen. Op dit moment kunnen we helaas nog niet zeggen wanneer dit geregeld zal zijn.

    Als je nog vragen hebt, stel deze dan gerust.

    Hartelijke groet,
    Halco

  • Jouw idee is helder

    Je wil dat de IDEAL-betaalknop niet wordt getoond wanneer een automatische incasso is ingeschakeld. Dit voorkomt verwarring wanneer je inlogt en ziet dat er bedragen moeten worden betaald.

  • In gesprek over je idee

    Er is geen opmerking aan deze statusupdate toegevoegd.