Persoonlijke Zorgcoach van Zilveren Kruis: Statusgeschiedenis

Hieronder vindt u de geschiedenis van de wijzigen aan de status van dit idee. Terug naar het idee.

  • Zilveren Kruis heeft gereageerd op jouw idee

    Natasjaj gaf de volgende reactie:

    Beste Tinus,

    Fijn dat je je wensen uit over openingstijden.

    Toevallig hebben wij hier zelf, op de afdeling Zorgbemiddeling, niet al te lang geleden over gesproken. We hebben bekeken en onderzocht of het wenselijk is om langer bereikbaar te zijn voor klanten. Hiervoor hebben we naar verschillende zaken gekeken. Hieruit is gebleken dat het niet haalbaar is om langer open/bereikbaar te blijven. 

    De belangrijkste reden heeft te maken met de werkzaamheden die wij doen. We hebben veel telefonisch contact, niet alleen met onze klanten. Ons werk bestaat grotendeels uit direct en persoonlijk contact met de ziekenhuizen. Onze openingstijden sluiten nu aan op de openingstijden van de ziekenhuizen. We willen direct kunnen schakelen met de ziekenhuizen om de beste bemiddelingen en adviezen voor onze klanten te behalen. We gaan dus voor: 'In 1 x goed!'

    Een ander punt zijn het aantal terugbelverzoeken welke via klantenservice bij ons binnen komen buiten onze openingstijden om. Dit aantal is bijzonder laag.

    We blijven dus 5 dagen geopend van 08.00 tot 18.00 uur. Op andere tijden kan er altijd een e-mail gestuurd worden.

     Tinus, mocht je zelf onze hulp nodig hebben laat het ons weten

  • Zilveren Kruis heeft gereageerd op jouw idee

    Er is geen opmerking aan deze statusupdate toegevoegd.

    Samen met Zilveren Kruis
    Samen met Zilveren Kruis
  • In gesprek over je idee

    Er is geen opmerking aan deze statusupdate toegevoegd.

    Voormalig community-lid
    Voormalig community-lid